image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

6 ani de blogging


De câteva zile îmi tot repet în cap” blogul meu împlinește 6 ani”, dar încă nu pot conștientiza că este adevărat. Acum 6 ani am scris prima dată pentru că mi se părea interesant să am un jurnal online și să nu mai fiu nevoită să scriu de mână( temele erau și așa destul de multe). În plus de fiecare dată când începeam un jurnal scriam câteva zile iar apoi îl lăsam aruncat într-un colț. Așa m-am gândit că o să se întâmple și cu blogul, dar uite că după atâta timp încă sunt aici, mai îndrăgostită ca niciodată de ideea de a fi blogger.

Când m-am apucat de scris blogul era privat și mi-a luat cam un an să îl scot la lumină. De ce anume mă temeam? Că nu aveam nimic de spus, că tot ce scriam erau gândurile mele, un copil de vreo 15 ani cu mult prea multe vise în cap. Poate de aici și numele blogului pe care l-am ales total întâmplător, un nume care a ajuns să mă definească și acum, după atâta amar de vreme.

Ce au însemnat ăștia 6 ani? Ei bine, s-au întâmplat un amalgam de lucruri. Am scris pe blog despre toate sentimenetele avute vreodată, despre toți oamenii pe care i-am întâlnit întâmplător sau nu, despre momente fericite și momente din care nici eu nu știu cum am scăpat. Blogul a fost oaza mea de linște și încă este. Întotdeauna am spus că dacă cineva vrea să mă cunoască cu adevărat treuie să citească tot, începutul stângaci de acum 6 ierni și tot parcursul meu aici.

Nu am scris zilnic, uneori au fost săptămâni întregi în care nu am postat, dar blogul ascunde cele mai importante momente și trăiri din viața mea. Poate unele sunt ascunse în spatele unor proze, iar altele sunt scrise fără ascunzișuri pentru că nu ar fi avut nevoie de unele.

Au fost 6 ani în care am învățat mai multe despre mine, în care am evoluat într-un mod incredibil și asta doar datorită faptului că am scris aici. 6 ani în care mi-am făcut o sumedenie de prieteni, în care am intrat într-o comunitate absolut fantastică de oameni care m-au ajutat să evoluez, 6 ani plini de proze, de cărți, de filme, 6 ani care m-au adus într-un punct în care eu mă simt mândră de mine.

Blogul o să continue, vor exista mici schimbări pe care sper să le duc la capăt de data asta, dar asta o să se vadă în timp, mai bine zis începând cu anul viitor.

Acum, după 6 ani de la prima postare, pot să vă mulțumesc vouă că mă citiți. E o zi specială pentru mine și, chiar dacă voi încă vă gândiți la cadourile primite de Crăciun, în mintea mea se află o singură imagine: o fetiță mică și aiurită care încearcă să găsească un nume potrivit pentru universul pe care nu știe că îl creează.


Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu