image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

3 moduri de a te îmbrăca de Revelion






Nu de foarte puține ori m-am trezit în fața faptului împlinit înainte de o petrecere. Și aici vorbesc, bineînțeles, despre haine. Au fost multe dăți în care deși am căutat ținuta perfectă, m-am trezit cu câteva zile înainte de petrecere că nu aveam cu ce să mă îmbrac. Sunt sigură că și voi ați trecut măcar o dată prin asta și că deși de fiecare dată încercați să nu mai rămâneți pe ultima sută de metri, nu mereu puteți să evitați acest lucru.

În articolul de astăzi vă vorbesc despre 3 obiecte vestimentare pe care puteți să le purtați în noaptea de Revelion așa că anul acesta nu mai aveți nicio scuză: trebuie să găsiți ținuta perfectă și trebuie să faceți asta chiar acum.

Rochia

De obicei aceasta este prima variantă a unei femei. Aici ne putem juca cu lungimea, cu decupajele, ce să mai: atunci când îți alegi o rochie este cel mai frumos moment din punctul meu de vedere! Eu una întotdeauna am iubit rochiile lungi deși nu au fost multe momente în care am avut ocazia să port acest tip de rochie, dar Revelionul ăsta este momentul. Încercați să fiți strălucitoare cu ajutorul unei rochii care să vă vină perfect.

Puloverul

Da, ați citit bine, o ținută ce are în centru un pulover poate fi cu adevărat vedeta serii atâta timp cât voi vă simțiți bine îmbrăcate astfel. Puloverul ne dă libertatea de a ne juca cu partea inferioară a corpului putând să alegem atât o pereche de blugi skynny, cât și o fustă mulată. În ceea ce privește această ținută totul ține de voi și de imaginația voastră.

Salopeta

Ultima dar nu cea din urma este salopeta, cea care vă salvează cu adevărat deoarece alegând-o nu trebuie sp vă mai faceți griji de partea inferioară a corpului, așa cum v-ați face în ceea ce privește puloverul. salopeta a ajuns foarte purtată în ultimii ani și consider că un model care să vă avantajeze nu are cum să nu fie o alegere perfectă pentru seara de Revelion.

Dacă ați trecut prin articolul meu și v-ați dat seama cum ar trebui să arate ținuta voastră de Revelion, atunci dați un click pe site-ul celor de la FashionAgenda și căutați acolo obiectul vestimentar în care o să vă simțiți cu adevărat puternice în noaptea dintre ani.

Voi ce o să purtați anul acesta de Revelion?

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu