image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

3 lucruri care nu trebuie să vă lipsească din bucătărie

De când m-am mutat de acasă am învățat că viața nu este așa ușoară la început, dar că dacă te străduiești s-ar putea să ai o surpriză. Prima zi în casa noua a fost cea mai interesantă pentru că de bine de rău acasă aveam toate lucrurile de-a gata, eram destul de obișnuită cu un anume program, dar aici acel program nu mai exista, trebuia făcut de la zero. Unul dintre lucrurile care mi s-au părut cel mai greu de rezolvat a fost bucătăria, aveam impresia că timpul petrecut în acea cameră este mult prea lung și că din această cauză nu voi avea suficient timp pentru a face toate lucrurile pe care le aveam stabilite pentru o anumită zi.

În acel moment mi-am dat seama, asta se întâmpla doar pentru că în noua casă lipseau câteva lucruri pe care acasă le foloseam mai mareu așa că gândindu-mă la acest lucru am decis să scriu astăzi un articol despre 3 lucruri care nu trebuie să vă lipsească din bucătărie.

1. Sandwich maker-ul

Credeți-mă acest aparat este o minune la casa omului. Eu nu sunt genul de persoană care să mănânce foarte mult dimineața și asta se întâmplă mai ales din comoditate sau din cauza rutinei și a grabei, dar atunci când am un sandwich maker în bucătărie lucrurile se mai schimbă. Iubesc sandwich-urile și acest aparat le face perfecte și pe lângă asta nici nu e nevoie să stai lângă el în timpul procesului. Poți să pui niște sandwich-uri la făcut și să te machiezi în același timp, folosești timpul cu cap și asta înseamnă că niciodată nu vei pleca de acasă fără să mănânci un mic dejun bogat.

2. Cafetiera

Deși inițial nu iubeam cafeaua, după un an de facultate vă pot spune cu mâna pe inimă că în timpul sesiunii acest aparat vă poate salva viața. Fie că este vorba de ultima seară înaintea examenului când trebuie să stai treaz sau chiar dimineața de dinaintea examenului, acest aparat o să vă pregătească cafeaua perfectă, licioarea care vă va da un bust de energie.

3. Robotul de bucătărie

Robotul de bucătărie este un salvator de vieți pentru orice persoană care gătește. La început obișnuiam să frământ totul cu mâna, dar niciodată aluatul nu ieșea la fel de fraged ca al mamei. Acum știu rețeta succesului, noul meu robot de bucătărie de la Philips, robotul cu ajutorul căruia o să fac o multitudine de prăjituri de acum în colo.

Așa cum v-am spus la începutul articolului există câteva aparate care trebuie să apară neapărat în bucătăria voastră și sunt tare curioasă care este aparatul de bucătărie pe care voi îl utilizați cel mai des.

Care dintre cele 3 aparate descrise mai sus vi se pare cel mai util într-o bucătărie? Voi achiziționați produse de pe site-ul Philips?

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu