image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Un cadou inedit






In ultimul timp v-am tot propus idei de cadouri pentru sarbatorile care urmeaza imediat in luna decembrie asa ca am spus ca mai voi opri din idei pentru moment. Dar nu pot sa fac asta avand in vedere ca uitandu-ma peste niste videoclipuri am vazut un cadou absolut superb pe care eu nu l-am daruit niciodata pentru ca nu m-am gandit la el. Astazi va prezint 2 motive pentru care o pernuta decorativa este perfecta pentru a fi oferita drept cadou prietenilor vostri sau familiei.

1. Sunt perfecte pentru orice varsta

Nu cred ca exista om pe planeta asta care sa nu iubeasca pernutele decorative. Pe site-ul celor de la Elefant am vazut sute, si nu exagerez deloc, de modele care pot fi facute foarte usor cadou. Pentru copii aveti pernute cu diverse personaje din desene animate, pentru doamne pernute fanteziste in culori mai inchise care vor face orice canapea sa arate spectaculos, iar pentru domni pernute cu litere, genul acela de obicte care vor spune: asta este locul meu si doar al meu. Este imposibil sa intrati pe site si sa nu gasiti cel putin cate o pernuta pentru fiecare prieten sau ruda.

2. Sunt utile

Pe langa faptul ca sunt absolut superbe ca obiecte decorative, pernutele mai au si norocul de a fi utile. Prima pernuta fantezista pe care am primit-o a fost deosebita pentru mine si pentru ca imi placea extraordinar de mult am dormit cu ea zile intregi.  Genul acesta de cadou va fi apreciat mai ales de cei mici care vor renunta cu siguranta la ursuletul de plus si vor alege sa doarma cu o pernuta ce il are imprimat pe ea pe personajul preferat din desene animate. Va spun sincer ca eu deja am pus ochii pe o pernuta cu strumfi pentru verisoarele mele si abia astept sa vina Craciunul pentru a putea sa le ofer acest cadou simpatic.

Eu sunt genul de persoana care iubeste cadourile speciale, cadourile la care nimeni nu s-a mai gandit inainte asa ca daca cineva are vre-un dubiu legat de cadoul pe care trebuie sa mi-l ofere in viitorul apropiat, eu va spun sa intrati pe site-ul celor de la Elefant si sa imi alegeti de acolo o pernuta. Eu le vreau pe toate asa ca oricare din ele este binevenita.

Voi ati facut vreodata cadou o astfel de parna? V-ar place sa primiti un asemenea cadou?

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu