image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Spectre



Toata lumea a auzit cel putin o data despre celebrul personaj, 007 sau, asa cum mai toti il stim, Bond...James Bond! Chiar daca nu urmarisem filmele precendente, am asteptat cu mare interes lansarea lui Spectre, cel de-al 24-lea film din serie care se anunta a fi finalul cunoscutului Bond.

Povestea este aceeasi: lumea are nevoie sa fie salvata si singurul om care este dispus sa faca asta este celebrul spion. Numai ca lucrurile iau o intorsatura destul de interesanta: C incearca sa explice faptul ca spionii sunt de domeniul trecutului si ca un calculator va putea reusi sa fie mult mai eficient decat un om. In timpul asta, Bond incearca sa dezlege un mister ramas inca din Skyfall. ce se intampla in continuare ramane sa vedeti chiar voi atunci cand o sa mergeti la cinema.

Nu am avut cum sa nu remarc faptul ca Daniel Craig a intrat extrem de bine in rolul spionului. In cel de-al patrulea film in care il interpreteaza pe 007, Craig a reusit sa ma faca sa nu intorc nici macar o data ochii de la ecran. Se vede ca se simte bine in pielea personajului si, sincera sa fiu, imi este destul de greu sa imi imaginez ca altcineva ar putea sa il interpreteze pe spion.



Actiunea se petrece in mai multe locuri ale globului, in locuri exotice unde fiecare dintre noi ar vrea sa ajunga cel putin o data in viata. Cadrele au fost surprinse intr-un mod uluitor, cadrul meu preferat fiind acela cand il gasim pe Bond pe o barca in mijlocul pustiului inghetat.

Coloana sonora a filmului a devenit inca din primele clipe preferata mea. Cantecul lui Sam Smith a reusit sa rezume foarte bine toata actiunea filumlui, asa ca de fiecare data cand il ascult( a fost pe replay in ultima saptamana) ma gandesc la cum se plimba Bond prin Roma incercand sa faca lumina in cazul ce ii fusese dat.

Nu cred ca a existat ceva care sa nu imi fi placut la film. Cele 148 de minute trec ca prin minune iar finalul filmului este de-a dreptul impresionant, un final ce are la baza o alegere despre care nu va pot spune decat ca va decide ce se va intampla in viata spionului mai departe.



Filmul a intrat de ieri in cinematografe si este distribuit de Forum Film.

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu