image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Sanatatea noastra






Noi oamenii suntem niste creaturi foarte ciudate. Astazi am decis sa va scriu despre cat de usor distrasi suntem, despre cat de usor uitam despre cel mai important lucru din viata noastra si alegem sa il aruncam intr-un colt intunecat al constiintei noastre. Astazi o sa vorbim despre sanatatea noastra si despre modul in care uitam de importanta acesteia din cauza vietii de zi cu zi.

Suntem foarte ocupati. Atat de ocupati incat din cand in cand uitam ca cel mai important lucru pe care il avem este sanatatea noastra proprie. Alegem sa ne suprasolicitam, sa devenim niste robotei ai sistemului, sa lucram zile intregi fara pauza si apoi sa ne intrebam ce am fi putut face pentru a impiedica starea de rau in care am ajuns.

Mi-am dat seama cat de importanta este sanatatea mea in prima sesiune. Pana in momentul ala nu mai simtisem atat de multa presiune pe umerii mei si din aceasta cauza am incercat sa ma fortez, sa fac cat mai multe lucruri intr-un timp cat mai scurt. Unde s-a ajuns? Inainte de examen, din cauza orelor nedormite, cafelelor si zecilor de pagini invatate am clacat si m-am imbolnavit. Examenula  trecut totusi cu brio insa pe urma nu a mai fost atat de bine. Incepusem sa slabesc, sa am cearcane din ce in ce mai mari, aveam stari contradictorii, intr-o clipa eram fericita si in momentul imediat urmator as fi plans in hohote.

In acel moment din viata mea mi-am dat seama cat de important este sa am grija de mine, sa ma protejez deoarece sanatatea nu mi-o poate da inapoi nimeni si din aceasta cauza am inceput sa am mult mai multa grija de mine. Cu toate ca este greu, din cand in cand te mai abati de  la plan este adevarat, dar trebuie sa incerci cat de mult poti sa te tii pe linia de plutire.

Pentru mai multe sfaturi despre tot ceea ce inseamna corpul nostru si bolile de care putem suferi intrati pe site-ul celor de la Hilmi si documentati-va putin mai mult inainte de a suferi de anumite boli.

Voi ati intrat vreodata pe site-ul celor de la Hilmi? Daca da, cum vi s-au parut lucrurile aflate pe site si, daca nu, ce credeti ca o sa gasiti pe site imediat ce o sa dati click?

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu