image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Mobila pentru casa ta



Atunci cand am ales sa inchiriez un apartament, in momentul in care m-am mutat la facultate, stiam foarte bine ceea ce imi doresc de la noua mea casa, dar tot a fost exagerat de greu sa imi mobilez noul "cuib".

In articolul de astazi m-am decis sa va spun care sunt cele mai importante camere din casa mea pentru ca in final sa va dau un mic pont despre un loc dragut de unde va puteti mobila si voi apartamentul pentru a va simti mult mai bine atunci cand ii treceti pragul: atat voi cat si prietenii si familia voastra.

1. Sufrageria

Cu totii ne poftim musafirii in sufragerie. De ce? Pentru ca este spatiul ala deschis care are de obicei multe geamuri si pentru ca este locul unde troneaza, de obicei, cea mai incapatoare canapea posibila. Atunci cand m-am mutat in Bucuresti stiam ca vreau sa am o sufragerie spatioasa, pentru ca urma sa imi serveasca si pe post de camera de studiu, si se pare ca am avut noroc sa gasesc exact ceea ce imi doream.

2. Bucataria

La mine in familie au existat multe persoane care fumau si din cauza faptului ca eu nu suprt ideea de a se fuma in casa, acestea mergeau in bucatarie unde puteau fuma in voie. Consider ca mobila din bucatarie este foarte importanta mai ales pentru ca foarte multe femei isi petrec o buna parte din zi in aceasta parte a casei. Pe langa faptul ca mobila de aici trebuie sa arate bine, pentru a ne face mai suportabile orele petrecute in bucatarie, ea trebuie sa fie si foarte incapatoare mai ales ca majoritatea avem zeci de seturi de pahare si de farfurii.

3. Dormitorul

Nu cred ca trebuie sa va mai spun ca dormitorul este locul cel mai important dintr-o casa. Acolo este oaza de liniste, acolo va petreceti fiecare seara si dimineata si tot acolo am vrea toti sa stam in loc de a pleca spre serviciu intr-o zi ploioasa. Mobila din dormitor este cea mai important daca ma intrebati pe mine pentru ca daca patul vostru nu este confortabil o sa aveti un somn groaznic. Si nimeni nu vrea sa se intample una ca asta.

V-am promis ca va spun si unde sa gasiti mobila perfecta pentru aceste camere asa ca ma tin de cuvant. Intrati pe site-ul celor de la Staer si bucurati-va de zeci de obiecte de mobilier pentru casa voastra.

Ce camera urmeaza sa redecorati? Ati achizitionat vreodata ceva pentru apartamentul vostru de la cei de la Staer? Daca da, cum vi s-au parut produsele lor?

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu