image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Manichiura perfectă făcută acasă




Cu toate că acum câțiva ani nu prea înțelegeam de ce noi femeile trebuie să ne străduim să avem întotdeauna unghii frumoase, acum, după aproape 5 ani, realizez că întrebarea asta era una super aiurea. Am crescut și am realizat că este adevărat, atunci când văd o femeie pe stradă mă uit prima dată la manichiura ei și pot spune cel puțin 5 lucruri despre ea doar prindu-i unghiile:

-daca este stresata
-daca nu a mai dormit de ceva timp
-daca nu are timp de unghii
-daca abia a pelcat de la facultate sau munca
-daca a avut o petrecere în familie și a trebuit să gătească

Toate aceste lucru sunt foarte ușor de observat de către oricine și nu trebuie să fii un mare expert în unghii pentru a îți face o idee proastă despre o persoană din această cauză.

Cu toate că știm toate că cea mai frumoasă manichiură o să ne iasă atunci când mergem la salon și stăm o oră auzind noile bârfe, multe femei mă întreabă dacă există produse profesionale care să poată fi folosite acasă și să dea și un look final demn de apreciat. Ei bine, există și eu am dat recent peste ele. 

Magazinul celor de la NailShop are un stoc imens de produse pentru unghii dintre care amintesc gelurile UV, geluri pe care prietenele mele le folosesc cu mult drag. Vă spun despre prietenele mele pentru că de la ele am auzit despre site, ele s-au jucat prima dată cu unghiile mele acum puțin timp și mi-au aplicat cele mai frumoase culori, culori pe care nu credeam că le voi putea avea acasă. Dar se pare că pot.

Unghiile unei femei sunt foarte importante și dacă manichiura poate fi ușor aranjată de acasă, de ce să nu încercăm să ne simplificăm viața? Timpul este cel mai mare dușman al nostru și vă pot garanta că drumul la salon, pe cât de relaxant este, ne face să pierdem timp prețios, timp pe care l-am putea petrece cu familia. 

Eu zic să vă faceți un mic salon la voi acasă, pentru a ptea să vă aranjați unghiile în timp ce vă uitați la serialul preferat sau citiți o nouă carte pentru facultate. Vedeți? Puteți să îmbinați utilul cu plăcutul iar unghiile voastre vor arăta nemaipomenit, mai ales că voi o să fiți cele cu imaginația. Asa ca intrati pe site-ul celor de la NailShop si spor la cumparaturi.

Sunt curioasă dacă voi ați încercat aceste produse și, dacă da, ce părere aveți despre ele?

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu