image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Jocurile Foamei: Revolta partea a doua




Încă de acum trei ani când am descoperit pentru prima dată lumea din Jocurile Foamei am fost cu adevărat prinsă în povestea filmului așa că nu puteam să ratez finalul seriei. Am ajuns marți seară la cinema și timpul parcă rămăsese în loc, așteptam cu atâta nerăbdare să reintru în acțiune încât întrebam încontinuu: dar când începe? Cum a fost la Jocurile Foamei: Revolta partea a doua vă las să descoperiți voi în rândurile care urmează.

Am mers la film cu o singură rugăminte în cap: te rog să fie un film  excepțional! Și da, mie una nu mi-au fost înșelate așteptările pentru că la sfârșitul ecranizării am părăsit sala cu un mare zâmbet pe față. Dar haide să o luăm cu începutul.


Filmul urmărește atât lupte pentru cucerirea Capitolului, dar și evoluția lui Katniss, personaj pe care cu toții l-am îndrăgit în primele trei filme. Filmul reia povestea fix de unde aceasta a rămas în revolta partea întâi așa că pentru a avea o experiență cu totul aparte și să vă bucurați cu adevărat de finalul grandios, eu spun să faceți mai întâi un maraton al filmelor deja apărute.

Nu am citit cărțile, nu am putut decât să îmi imaginez un sfârșit pentru serie și vă spun sincer că în nici într-un caz nu mă gândeam la cel din film. Finalul filmului a fost unul potrivit, un film de ficțiune ne-a dat câteva lecții pe care noi am putea să le folosim în viața de zi cu zi: tirania nu aparține unui singur om, ci nouă tuturor.



Actorii au făcut o treabă minunată și de data aceasta și nu vă pot spune cine a strălucit mai mult pentru că nu ar fi corect. Toate personajele au fost, ca de obicei, interpretate într-un mod aparte făcându-te să uiți chiar și pentru o clipă că privești un film, pentru două ore povestea a devenit reală pentru fiecare persoană din sala de cinema.

Un lucru care personal mi-a plăcut foarte mult a fost faptul că personajul nostru feminin se bucură de un final puțin mai diferit față de al altor eroi ce săvârșesc fapte la fel de eroice ca ale ei. Am asistat pe tot parcursul filmului la evoluția și apoi la ”degradarea”( cu toate că nu este o degradare în adevăratul sens al cuvântului eu altfel nu am ptuut să o denumesc) personajului principal. În plus, filmul s-a folosit de ciclitate, trebuie să vă spun că Priam este un pion foarte important pentru acest film așa cum a fost și în primul, când Katniss i-a luat locul în arenă.


Cele 2 ore au trecut ca prin minune și vă spun sincer că încă nu prea pot să cred că toată aventura s-a terminat. Am trecut prin foarte multe stări pe tot parcursul vizionării, de la tristețe până la exaltare și de la spaimă la fiori pe șira spinări, filmul ăsta a avut de toate! În plus, cu toate că nu am fost o mare fană a Revoltei partea întâi vă spun că acest ultim film a reușit să aducă în fața noastră toată acțiunea de care nu prea am avut parte în filmul 3 al seriei.


Filmul a reușit să mă surprindă, să mă facă să regret și mai mult faptul că am asistat la finalul unei povești atât de captivante și să îmi dea o lecție despre un adevărat erou, un erou care iese puțin din tiparele cu care ne-am obișnuit deja.

Eu am văzut filmul în IMAX 3D și vă încurajez și pe voi să faceți acest lucru pentru că o să aveți parte de o experiență uimitoare.

Jocurile foamei: Revolta partea a doua intră în cinema de vineri 20.11.2015 fiind distribuit de Forum Film România.

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu