image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Haos de Crăciun


Cu toate că sărbătorile sunt aproape eu nu am reușit să intru în atmosfera aia plină de căldură care de obicei mă învăluia încă de la începutul lui noiembrie. Cam despre asta vorbeam cu Adelina înainte de a vedea filmul Haos de Crăciun, film despre care trebuie neapărat să vă vorbesc și vouă.



Filmul are în centru familia Cooper, o familie pe cât de neobișnuită, pe atât de des întâlnită în zilele noastre. În prag de Crăciun fiecare dintre membrii dorește să facă o impresie cât mai bună în fața celorlalți, indiferent că este vorba despre a aduce un iubit fals acasă sau de a fura un cadou pentru o persoană pe care nu prea o ai la inimă. Filmul ne introduce în povestea lor de Crăciun, o poveste plină de întorsături de situație și de povești care mai de care mai diferită în felul ei.

Ce mi-a plăcut la acest film? În primul rând faptul că a reușit să mă facă să îmi dau seama cât de aproape este Crăciunul. Faptul că Charlotte își dorește mai mult ca niciodată să țină familia strâns unită nu a putut decât să mă facă să realizez ce dor îmi este de clipele acelea în care stai cu toată familia la masă și povestiți tot felul de aiureli care s-au petrecut în decursul anilor.



Poveștile membrilor familiei sunt destul de asemănătoare, ghinionul și-a spus cuvântul în fiecare acțiune pe care aceștia au întreprins-o fie că este vorba despre o slujbă care nu mai apare sau despre o poveste de iubire de lungă durată care este pe cale să se încheie brusc din cauze destul de des întâlnite în zilele noastre. Filmul aduce în primplan povești reale, povești care deși par că dezbină familia, de fapt o fac mai puternică.

Cele 107 minute trec ca prin magie în timp ce cățelușul familiei ne relatează toate prin câte trece familia Cooper în acest Crăciun care se pare că va fi ultimul în care toți membrii vor fi la aceeași masă. Pentru a vedea finalul trebuie să ajungeți al cinema neapărat, mai ales că acesta este cu adevărat simpatic.
 

Haos de Crăciun este un film despre familie, un film care te va duce cu gândul la cei dragi și la zilele petrecute lângă brad despachetând cadouri. Un film care îți va lăsa un zâmbet imens pe buze și la finalul căruia îți vei pune întrebarea: eu când mă apuc de cumpărat cadouri?



Filmul intră în cinematografe de vineri, 27.11.2015, și este distribuit de cei de la Freeman Entertainment.

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu