image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

GSM Net: 4 accesorii de telefon de care nu mă pot dezlipi




Toți cei ce cunoașteți viața de blogger sunteți conștienți că cel mai bun prieten al unui blogger, pe lângă laptop, este telefonul său mobil fără de care îi este imposibil să încheie ziua. Fie că este vorba despre o postare nouă, un mail la care trebuie să răspundă imediat după ce îl primește sau că trebuie să țină legătura cu oamenii care îl citesc, telefonul pare să fie lipit de mâna fiecărui blogger pe care îl vedeți pe stradă. 

În acest articol m-am hotărât să vă povestesc despre patru accesorii de telefon fără de care zilele mele ar fi mult mai grele.

1      Încărcătorul

Nu știu cum este la voi, dar bateria telefonului meu nu îmi este cea mai bună prietenă. Nu am descoperit încă telefonul a cărui baterie să mă ducă întreaga zi așa că întotdeauna o să găsiți în geanta mea un încărcător. Uneori am încărcătoare chiar și pentru telefoanele altora având în vedere că eu am două telefoane, deci vă dați seama că de fiecare dată când intru într-un loc încerc să caut cea mai apropiată priză pentru a fi sigură că voi reuși să trec de zi cu telefonul încă deschis.
2
       Bateria externă

Mai devreme vă povesteam despre prize. Ei bine, nu există peste tot o priză cu numele meu pe ea așa că de ceva timp folosesc o baterie externă( care apropos, cântărește o tonă) care mă ajută să ies din impas de fiecare dată când prizele sunt ocupate.

3       Căștile

Nu sunt genul de persoană care să poată scrie atunci când e gălăgie în jur, dar muzica mea nu este gălăgie. De fiecare dată când simt nevoia să scriu ceva îmi pun căștile în urechi și evadez pur și simplu în lumea mea. Atunci se scriu de obicei articolele pe care voi le vedeți aici pe blog, în momentele în care rămânem doar eu și muzica mea.

4       Husa de telefon

Cu toate că o husă frumoasă nu este cea care scrie articolele pentru mine, eu o consider mai mult decât necesară pentru orice blogger deoarece aceasta te poate defini. Mie întotdeauna mi-au plăcut bufnițele așa că husa cu bufniță  primită în dar a fost mai mult ca perfectă pentru telefonul meu și faptul că țineam telefonul în mână și arăta tare drăguț îmi dădea un plus de încredere în mine. Atâta timp cât eu arăt ok și telefonul meu trebuie să arate ok.

Dacă v-ați dat seama că sunt accesorii aici pe care voi nu le aveți eu zic să intrați pe site-ul celor de la GSM Net și să vă faceți puțin de cap, doar vin sărbătorile și avem voie să ne facem cadouri!
Voi care credeți că este accesoriul de telefon fără de care nu ați putea să deuceți la bun sfârșit ziua?

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu