image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Goosebumps- Îţi facem părul măciucă



Cu toate că sunt o împătimită a lecturii şi că am iubit întotdeauna filmele ce au ca subiect această pasiune a mea, am fost destul de surprinsă atunci când am auzit povestea filmului Goosebumps şi am aşteptat cu nerăbdare să ajung la vizionare.

Povestea filmului este una destul de simplă. Zach( Dylan Minnette) se mută în suburbii şi lasă în urmă viaţa sa frumoasă din cunoscutul New York. Cu toate că mutarea nu este prea bine primită de băiat, acasta va ajunge să fie unul dintre cele mai bune lucruri care i se poate întâmpla băiatului. Noul său vecin,  R.L.Stine( Jack Black), este un scriitor destul de cunoscut, dar care nu pare să îl aibă la suflet pe băiat, mai ales că vrea să îşi ferească fiica, pe Hannah( Odeya Rush), de acesta. Povestea începe să o ia razna în momentul în care Zach aduce unul dintre monştrii lui Stine la viaţă. Ce urmează? O poveste în care monștrii o iau razna și singurii care pot să aducă totul la normal sunt Zach împreună cu prietenii lui.



Filmul va fi foarte apreciat mai ales în rândul celor mici. Cu toate că pare un film care îi va speria pe cei mai slabi de îngeri, acest lucru nu este deloc așa. Pe tot parcursul celor 103 minute nu am simțit niciun moment că trebuie să mă sperii, ba chiar mai mult filmul încearcă să facă publicul să râdă, multe dintre glumele folosite fiind cu adevărat bune. 

Jack Black reușește să facă un rol perfect.  R. L. Stine a fost, din punctul meu de vedere, personajul principal al filmului reușind să mă facă de foarte multe ori să râd numai datorită expresiilor faciale caracteristice.


Un alt lucru care mi-a plăcut a fost varietatea monștrilor folosită în film. Am văzut acolo strigoi, mașini bântuite, păpuși de ventrilogi și chiar vârcolaci. 

Un lucru care nu mi-a plăcut la film a fost faptul că este destul de previzibil și că anumite părți din poveste nu au fost duse la capăt așa cum mi-aș fi dorit eu. Dau aici ca exemplu povestea cu tatăl lui Zach care din punctul meu de vedere a fost lăsată cumva în aer. Cu toate că încă din prima clipă mi-am dat seama cam ce se va întâmpla au fost, este adevărat, și câteva momente pe care eu nu am reușit să le ghicesc și care mi-au plăcut destul de mult. Amintesc aici finalul care este de-a dreptul genial.

Filmul a intrat în cinema de pe 13 noiembrie și este distribuit de cei de la InterComFilm.


Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu