image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Doua motive pentru care brelocurile sunt un cadou dragut






Dragii mei, revin astazi cu un articol nou despre cadouri. Sarbatorile se apropie, zapada deja ne-a invadat orasele si eu am hotarat ca este momentul perfect pentru a incepe sa fac un articol despre lucruri ce pot fi daruite atat de Craciun cat si in restul anului pentru ca, de ce nu, intotdeauna avem nevoie de un mic sfat, imbold atunci cand trebuie sa cumparam cadoul perfect pentru o persoana apropiata sau mai putin apropiata.

Si pentru ca exista un lucru in lumea asta pe care eu il iubesc la nebunie m-am decis sa scriu astazi doua motive pentru care un breloc este o idee buna de cadou. Si da, iubesc brelocurile din tot sufletul si oricine imi vede cheile stie ca ele arata precum o arma alba suficient de puternica cat sa puna pe oricine la pamant.

Brelocurile sunt cadouri la care nu toata lumea se gandeste

Da este adevarat, un breloc este un cadou suficient de ciudat numai si pentru ca nimeni nu se prea gandeste sa il achizitioneze. Cu toate astea, un breloc cu adevarat simpatic, care spune o poveste, care marcheaza un eveniment sau care te va duce cu gandul la o anumita persoana este mereu o idee buna. Eu sunt genul de persoana care are zeci de brelocuri si le port pe majoritatea la chei chiar daca asta imi ingreuneaza considerabil geanta. Am ajuns sa cred ca acest cadou mic, dar de efect te poate scoate in orice clipa din impas mai ales daca ocazia pentru care il achizitionezi este o aniversare sau ceva mai mic. Spun mai mic pentru ca un breloc poate fi un cadou dragut pana si de Craciun atata timp cat pe langa el mai achizitionezi si un al doilea lucru, pe care il poti lua de pe site-ul celor de la Promotion.

Brelocul ii vei tine intotdeauna la tine

Nu putine au fost momentele in care imi cautam cheile prin geanta si am inceput sa zambesc instant atunci cand le-am vazut pentru ca brelocurile mi-au amintit de multe peripetii prin care am trecut cu o groaza de oameni. In plus, este foarte adevarat ca este imposibil sa porti dupa tine zeci de cadouri de la toata persoanele importante din viata ta, asa ca un astfel de cadou mic, dar de efect, va putea fi purtat in geanta in fiecare zi a vietii tale.

Despre cei de la Promotion v-am mai vorbit de multe ori pe blog si sunt curioasa ce ati comandat voi pana acum de pe acest site? Si in plus, o alta curiozitate: ce parere au avut prietenii vostri pentru care ati luat cadouri de pe acest site?

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu