image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Despre mersul la dentist





Acum ceva timp am început să vă povestesc despre faptul că, deși mersul la dentist este considerat un lucru privat în orice cerc de prieteni, eu aș vrea să discutăm pe blog și despre astfel de probleme, pentru că ne întâlnim cu ele la tot pasul.

De când mă știu mi-a fost frică de dentiști. Prima dată când am mers la unul, pe la vreo 5-6 ani poate, m-am  trezit țintuită pe un scaun și cu două doamne în fața mea care trageau de dințișorii mei ca de așchii. Atât îmi amintesc: teama cu care mergeam la dentist, faptul că mama nu era lăsată cu mine în cabinet și durerea incredibilă pe care o aveam când ajungeam acasă.

După puțin timp, mama a observat că ceva nu era în regulă și mi-a schimbat instant dentistul. De fapt, timp de doi ani am schimbat la dentiști de nici nu îmi mai amintesc. Cert este că aveam o problemă pe care toți o tratau aiurea, toți spuneau că nu este nimic și mă trimiteau acasă. Asta până când am ajuns la o doamnă doctor foarte simpatică care și-a dat seama că problema mea era destul de gravă și că, dacă ar fi fost tratată la timp, nu s-ar mai fi ajuns în acel stadiu. Am început să fac tot felul de nebunii pentru a îmi face unul dintre dințișori să iasă acolo unde trebuia și într-un final a mers, dar data următoare când am emrs la doamna doctor ghici ce: se mutase. Super, mi-am zis atunci în cap.

Am dat apoi peste cel mai bun dentist pe care îl poate avea cineva, acel dentist la care voiam sa merg cât mai des, care îmi făcea toate poftele și care nu băga toată spaima din lume în mine. Am petrecut ani întregi mergând la el și, chiar dacă eram mică, nu îmi mai era frică pentru că niciodată nu mă durea, întotdeauna când plecam de acolo zâmbeam.

Vă scriu asta pentru că este foarte important să găsiți doctorul sau clinica dentară perfectă pentru voi. Căutați până găsiți, exista doctori foarte buni, dar despre care nu se spun prea multe. Dar dacă totuți vreți să vă dau o recomandare, eu spun să intrați pe site-ul celor de la ImperialDent și să vă faceți o părere despre modul în care aceștia lucrează.

Voi ați mers vreodată la cei de la ImperialDent? Și dacă da, cum vi s-au părut lucrările făcute de aceștia?

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu