image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Despre credite rapide


Exista zile in viata noastra cand nimic nu ne iese. Acel tip de zile in care te uiti in portofel si bate vantul pe acolo, acele zile in care nu sti cum altii pot sa se mentina pe linia de plutire si tu nu poti. Sunt sigura ca ati ratat multe vacante cu prietenii pentru ca fondurile nu erau suficiente sau ca nu ati putut sa va indepliniti un mic capriciu din cauza banilor care dispareau in fiecare zi din ce in ce mai rapid.

Nu de putine ori am avut nevoie de o suma mai mare de bani pentru a duce la capat anumite lucruri din viata mea si va spun sincer ca in acele momente chiar nu prea iti dai seama, chiar daca ar exista solutii, ce anume sa faci. In acele momente ai impresia ca nimic nu te poate ajuta si ca orice ai face este facut in van. Ei bine, nu pot fi de acord cu acest lucru acum.

Cel mai usor mi-am dat seama de importanta banilor atunci cand am venit la facultate si a trebuit sa imi gasesc chirie. Sumele erau destul de mari si am fost foarte usor debusolata de falsa impresie ca nu exista solutii pentru a imi face traiul mai usor. Aveam impresia in perioada aia ca orice as face este posibil sa nu pot sa o scot la capat. Daca va intrebati cum am iesit din impas raspunsul este simplu: m-am calmat si am inceput sa caut solutii; solutii care sa imi faca traiul mult mai usor.

In perioada acea nu aflasem despre creditul rapid al celor de la Provident si nu stiam ca atunci cand exista nevoia de o suma mai mare de bani poti apela cu incredere la astfel de programe. Acum, dupa ce m-am documentat mult mai mult despre ce inseamna un credit rapid, m-am gandit sa va spun si voua cam care ar fi avantajele unui astfel de credit.

  • Obţii până la 10.000 de lei 
  • Cu doar 2 acte: dovadă de venit și de reședință
  • Ai rate fixe, de la 17 lei pe săptămână 
  • Nu ai nevoie de garanți sau de garanții
Intelegeti acum de ce creditele rapide va pot scoate foarte usor din impas? Orice problema aveti, si nu stiti la cine sa apelati, vorbiti cu cei de la Provident, cu siguranta vor putea sa va ajute orice ar fi.

Voi ati facut vreodata un credit rapid? Si daca da, pentru ce situatie din viata voastra ati avut nevoie de acest credit rapid?

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu