image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Despre bucatarie


Nu ma pot numi o impatimita a bucatariei cu toate ca imi place sa gatesc, dar atunci cand este vorba de aparatura pe care o am in acel loc minunat unde fiecare femeie este trimisa in reclame( cu totii stim reclamele alea in care barbatul trimite femeia la bucatarie dupa mancare in timp ce el se uita la meci) se schimba putin povestea.

In 20 de ani am avut posibilitatea de a vedea tot felul de obiecte folosite in bucatarie, de la cele mai simple folosite acum zeci de ani, pana la acei roboti de bucatarie care fac absolut toata treaba in locul tau. Ei bine tocmai din acest motiv am invatat sa le folosesc mai pe toate, asteptand ziua in care ma voi muta la casa mea. Ziua aia a venit mai repede decat m-am asteptat si momentul in care a trebuit sa ma apuc sa gatesc a fost un fenomen adevarat. Cu toate ca teoretic stiam cum se fac anumite mancaruri si cum se utilizeaza anumite obiecte prin bucatarie, a fost destul de amuzant chiar sa ma apuc sa fac totul, sa incerc sa gatesc pentru a iesi ceva comestibil.

Problema a intervenit atunci cand aragazul meu m-a batut la propriu. Aragazul meu de acasa nu a putut sa ma pregateasca pentru plina incorporata de care am dat la Bucuresti. trebuie sa va spun ca in prima zi mi se parea ca isi bate joc de mine, aveam impresia ca ma straduiesc prea tare si ca focul efectiv avea ceva cu mine si nu voia sa apara.

Primele doua zile au fost grele apoi m-am obisnuit si am inceput sa iubesc plita aia, mi-am dat seama ca datorita ei treaba mea e mult mai usoara mai ales ca obisnuiesc sa murdaresc toata bucataria atunci cand gatesc iar plita sa sterge imediat, nu trebuie sa mai folosesc zeci de produse care sa nu imi aduca efectul dorit.

Daca vreti si voi sa va cumparati o plita incorporata intrati pe site-ul celor de la Arctic unde puteti gasi atat plite cat si zeci de alte produse care va vor face viata mult mai usoara. Eu spre exemplu am pus ochii pe o hota, dar despre asta o sa va povestesc intr-un alt articol.

Voi aveti plita incorporata? Daca da, ce parere aveti despre ea si, daca nu, ati vrea sa achizitionati una?

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu