image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Despre amenajarea unei case


Dragii mei, v-am povestit de foarte multe ori despre faptul ca sunt o impatimita a caselor frumoase. De fapt as putea spune ca intr-o alta viata am fost arhitect sau oricum cineva care se ocupa de amenajarea caselor pentru ca imi place prea mult acest lucru. In articolul de astazi vreau sa va prezint 2 lucruri pe care le iubesc atunci cand vine vorba despre amenajarea unei locuinte.

1. Corpurile de iluminat

Poate o sa vi se para ciudat ce o sa auziti, dar da, imi plac foarte mult corpurile de iluminat. Intotdeauna mi-am dorit ca atunci cand ma voi muta la casa mea sa am niste geamuri imense la sufragerie, dar acest lucru nu s-a putut realiza pana in acest moment. Apartamentul nostru e mic si in fata blocului avem foarte multi copaci asa ca lumina care vine de la fereastra este infima, mai ales cu cat se apropie anotimpul rece. Au fost zile de iarna in care a trebuit sa stam non stop cu luminile aprinse pentru ca nu reuseam sa vedem nimic prin casa si tocmai din acest motiv iubesc corpurile de iluminat. Nu am gasit pana acum corpul de iluminat pe care sa il iubesc cu adevarat, dar va spun ca fiecare dintre ele este important pentru mine. Poate cel mai important este cel din sufragerie, care da o lumina calda si care invaluie toata camera intr-o atmosfera foarte interesanta.

2. Vopseaua

Nu cred ca este greu sa intelegeti de ce iubesc vopseaua. Ador ideea de a colora o camera sau o casa si sunt sigura ca acest lucru poate sa tina putin si de ceea ce am vorbit putin mai devreme, de lumina din casa. O culoare aplicata corect va face ca o camera banala sa straluceasca, sa para luata dintr-o revista si tocmai genul acesta de camera va fi intotdeauna pe placul meu. Atunci cand voi detine un apartament, cand nu voi mai sta in chirie, imi doresc ca una din camere sa aibe trei pereti rosii si unul alb sau negru iar sufrageria sa fie vopsita in nuante de maro inchis.

Atunci cand voi avea o casa a mea cu siguranta voi intra pe site-ul celor de la Arabesque si voi cauta materialele de constructie perfecte pentru ceea ce imi doresc eu. Pana atunci va sfatuiesc sa intrati si voi dand un click aici pentru ca o sa gasiti sute de produse la preturi spectaculoase.

Voi ati facut vreodata cumparaturi pe site-ul celor de la Arabesque? Daca da, ce anume ati achizitinat? Si, daca nu, ce asteptari aveti de la acest magazin online?

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu