image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

De unde ne luam bradul anul acesta?




Nu știu dacă v-am spus vreodată, dar Crăciunul este sărbătoarea mea preferată. Cu toate că nu iubesc frigul pe care iarna îl aduce odată cu ea, ador spiritul sărbătorilor care se imprimă în inimile tuturor odată cu venirea anotimpului rece și, chiar mai mult, iubesc căldura pe care Crăciunul ne-o aduce în suflet atunci când stăm sub brad cu familia deschizând cadouri. Da, pentru că deschisul cadourilor este un element important al acestei sărbători, dar lucrul fără de care acest lucru nu ar fi posibil este bradul. Cu toții asteptăm cu nerăbdare ca  brăduțul să ajungă acasă, să îl putem împodobi în timp ce pe fundal se aud colinde și să ne bucurăm de el atunci când luminițele sunt aprinse. Dar înainte de toate acestea trebuie să fim siguri că știm de unde să luăm acest brăduț și despre asta o să vă vorbesc eu în acest articol astăzi.

Atâta timp cât am stat în orașul natal nu am dus niciodată grija cumpărării unui brăduț pentru că întotdeauna am știut că tata se ocupa de acest aspect. Momentul meu preferat era atunci când adormeam și dimineața mă trezeam cu un brad imens în sufragerie despre care atât tata cât și restul familiei spunea că este cel mai frumos brad de până în acel moment. Era ușor atunci, brăduțul venea aproape singur și nouă nu ne rămânea decât să ne apucăm de împodobit. Atât de simplu...

Problema a intervenit în momentul în care m-am mutat de acasă și brăduțul nu a mai apărut în sufragerie înainte de Crăciun ca din senin. Anul trecut, atât eu cât și Andrei fiind foarte ocupați, am decis să împodobim un brăduț artificial minuscul pe care îl aveam de la o vecină. Zis și făcut însă în casă nu s-a simțit miros de brad așa că am decis că anul următor vom schimba puțin lucurile.

” Anul următor” este acum și ne-am decis să căutăm încă de pe acum un brăduț nici prea mic, dar nici prea mare, un brăduț care să aducă spiritul sărbătorilor în casa noastră. Ofertele celor de pe site-ul Floria.Ro sunt de nerefuzat mai ales datorită faptului că livrarea este gratuită așa că noi nu trebuie să ne impacientăm despre modul în care urmează să aducem brăduțul acasă.

Voi de unde vă comandați anul acesta brăduțul pentru Crăciun? Ce spuneți de inițiativa celor de la Floria. Ro de a vă aduce gratuit brăduțul comandat acasă și mai ales despre faptul că puteți să îl replantați pe acesta în grădină imediat după terminarea sărbătorilor?

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu