image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

De ce să folosești periuța electrică




Având în vedere că în ultimul timp am dezbătut pe blog teme precum frumusețea, am decis ca astăzi să continui seria acestor articole și să vorbim despre îngrijirea noastră personală. Frumusețea, atât cea interioară cât și cea exterioară, depinde doar de noi, noi suntem singurii care putem să avem grijă de propria persoană pentru că ne cunoaștem cel mai bine nevoile.

Unul dintre aspectele frumuseții despre care nu se prea vorbește în mod normal pe internet pentru că oamenii îl consideră destul de intim, se referă la sănătatea dinților noștri. Cu toții ne dorim să avem o dantură perfectă, dar nu știm neapărat ce trebuie să facem pentru a ajunge la un efect care să ne mulțumească. 

Metoda prin care putem avea o dantură perfectă este, cred eu, să folosim o periuță de dinți electrică și pentru a îmi susține punctul de vedere vă voi oferi două motive pentru a vă spune de ce este mai bine să folosiți o periuță de dinți electrică în detrimentul uneia obișnuite.

1     O să aveți parte de un periaj corect

De fiecare dată când mergem la dentist ni se spune că nu ne periem dinții corect și suntem învățați cum să facem acest lucru corect. Periajul nu mai este la fel de dificil și atunci când folosești o periuță de dinți electrică. De ce? Foarte simplu: pentru că mișcările ei ne vor ajuta să efectuăm un periaj corect și să fim siguri că dinții noștri au fost curățați cum se cuvine. Acum nu mai trebuie să stăm în baie minute întregi și să insistăm cu o periuță normală, pentru că periuța de dinți electrică face aproape toată treaba.

        Periajul va fi mult mai distractiv

Eu sunt genul acela de persoană care dimineața trebuie lăsată în pace. Nu mă prea împac prea bine cu orele matinale, chiar dacă de ani întregi mă trezesc înaintea răsăritului aproape și spălatul de dimineață mi se pare întotdeauna o tortură. De fiecare dată am impresia că faptul că sunt trează este un vis, asta cel puțin până încep să îmi dau cu apă pe față și să mă spăl pe dinți; atunci nu mai e un vis, realitatea mă lovește brusc în față. Pentru aceia dintre voi care trec prin aceleași chinuri ca și mine în fiecare dimineață, trebuie să vă spun că acest gen de periuță va fi foarte distractivă. O să adorați minutele petrecute în oglindă în timp ce vă spălați, pentru că periuța va face toată treaba iar vouă nu vă rămâne decât să dați drumul la niște muzică și să vă începeți ziua într-un mod optimist.

Dacă v-am convis eu zic să intrați pe site-ul celor de la Philips și să profitați de ofertele pe care le găsiți la periuțele de dinți electrice, asta dacă vreți să aveți și voi dimineți mult mai ușoare.

Ați folosit vreodată o periuță electrică? Dacă da, cum vi s-a părut aceasta în comparație cu o periuță obișnuită ?


Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu