image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

De ce nu trebuie să îți neglijezi ochii?




Port ochelari de vedere cam de când mă știu așa că m-am gândit că ar fi o idee destul de bună să vă vorbesc despre experiențele pe care le-am avut datorită acestor ”prieteni” de sticlă care mă fac să văd mult mai bine. Am hotărât să scriu acest articol pentru că toată viața mea am avut nevoie de acest tip de accesoriu și consider că sunt cea mai în măsură să vă povestesc despre de ce este bine să porți ochelari atunci când vederea ta nu este chiar excelentă.

Nu îmi aduc prea bine aminte cum am ajuns prima dată într-un cabinet oftalmologic, dar știu că eram tere încântată de ideea că aveam nevoie de ochelari de vedere. De ce să fii încântat de acest lucru? Ei bine, eram mică și mă gândeam că așa mă voi diferenția de ceilalți. Da, m-am diferențiat, dar nu neapărat într-un sens bun. În clasa I cu siguranță nimeni nu îți va spune ”vai ce ochelari drăguți, mă bucur că te vor ajuta să vezi mai bine”, nu. Toți copiii vor râde, vor glumi, sau cel puțin așa se întâmpla la începutul anilor 2000. Din acest motiv am crescut urând ideea că sunt mioapă, că voi fi legată de ochelari toată viața. 

Ani întregi am dat ochelarii dispăruți, îi puneam în sertare  și îi lăsam acolo chiar și când mama mă tot bătea la cap să îi port atunci când citesc. Spunea că voi crește și nu voi mai vedea nimic, ce știa ea?

Ei bine, știa multe. Am ajuns la vârsta de 20 de ani șă fiu obligată să port ochelari de fiecare dată când vreau să văd un film sau când am nevoie să citesc la tablă. Ochelarii au devenit un rău necesar pentru mine cu toate că ani întregi am crezut că mie nu mi se poate întâmpla acest lucru. 

Concluzia mea? Dacă trebuie, purtați ochelari! Acum găsiți sute de modele pe site-ul celor de la Lensa, nu mai sunteți obligați să purtați ceva ce nu vă place, ba din contră, sunt milioane de oameni care nu au probleme cu ochii, dar poartă ochelari fără dioptrii pentru că li se pare la modă. De ce să nu profitați de problema voastră și să faceți din ea un atuu în modă pentru voi?

Purtați ochelari? Și dacă da, voi cum ați trecut peste criticile celor din jur pentru că mi-e greu să cred că există persoane care să nu se fi lovit măcar o dată de o replică tăioasă din cauza ochelarilor?

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu