image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

De ce este util sa ai un card de cumparaturi


De cand m-am mutat la Bucuresti si am inceput sa muncesc au inceput sa apara si cumparaturile din ce in ce mai dese. Inainte de mutare nu obisnuiam sa fiu o impatimita a cumparaturilor, dar stiti cum se spune: niciodata sa nu spui niciodata. Si uite asa m-am trezit eu mergand saptamanal la cumparaturi si carand dupa mine o suma destul de mare de bani pe care de obicei nu o cheltuiam. Ba mai mult, in majoritatea cazurilor voiam sa imi cumpar fel si fel de chestii chiar atunci cand lasam banii acasa. Astazi m-am decis sa va povestesc, prin prisma acestor intamplari, de ce am ales eu sa imi fac un card de cumparaturi si mai bine spune, de ce este mai usor sa ai un card de cumparaturi in general.

Nu trebuie sa mai tii o suma imensa de bani la tine

Eu nu sunt genul de persoana care adora ideea de a avea foarte multi bani la ea. Am auzit zeci de cazuri in care banii anumitor persoane au fost furati chiar de sub ochii lor asa ca acest card de cumparaturi a fost solutia salvatoare pentru mine. Faptul ca nu mai car dupa mine mereu sume mari de bani, uneori si de acasa la magazin, dar si de la magazin acasa este cu adevarat o bucurie. In plus cu acest card sunt sigura ca voi avea mereu la mine bani pentru a imi satisface orice dorinta.

Poti cumpara orice oricand

Da, atunci cand ai un card de cumparaturi poti sa cumperi orice oricand. Nu conteaza faptul ca acea bluza noua costa mai mult decat ai tu cash, o poti cumpara fara probleme cu acest tip de card si sa pleci fericita acasa. In plus cei de la Banca Transilvania au un card cu care poti plati si inafara tarii. Dupa cum spuneam: cu un card de cumparaturi iti poti cumpara orice, oricand de oriunde!

Si pentru ca tot v-am spus despre cardul acela de la Banca Transilvania trebuie sa va spun si faptul ca acestia au trei tipuri de carduri:
- Star Card
- Bt Flying Blue
- MasterCard Forte pentru Medici

Pentru a afla mai multe detalii despre fiecare card in parte si pentru a va da seama care vi se potriveste cel mai bine, intrati pe site-ul celor de la Banca Transilvania.

Voi aveti un card de cumparaturi? Daca da, vi se pare o diferenta intre a cumpara cu acesta si a cumpara cu banii jos? Si daca nu, ati fi interesati sa incercati un astfel de card?

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu