image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Curatenia de iarna

Da dragii mei, in foarte scurt timp anotimpul plin de zapada ne va bate la usa si, cum nu vrem sa fim nepregatiti atunci cand o sa apara, ne apucam de aranjatul casei inca de pe acum. In articolul de astazi vreau sa vorbim despre modul in care aranjam casa odata cu venirea iernii, dar si despre un produs care pe mine ma salveaza intotdeauna, indiferent de anotimp.

Iarna vine foarte repede in tara noastra si din pacate frigul ne tine pe majoritatea mai mult inchisi in casa, incercand sa stam cat mai aprope de o sursa de caldura. Eu sunt foarte friguroasa si astfel imi petrec majoritatea zilelor de iarna in casa, stand cat mai aproape de calorifer. Problema intervine atunci cand merg in vizita la alte persoane si nu mai simt caldura. Nu vorbesc neaparat de caldura la modul propriu, ci de caldura aceea pe care o casa ar trebui sa ti-o inspire imediat ce ii treci pragul. Urasc acele momente mai ales pentru ca simt ca o astfel de casa poate fi foarte usor transformata daca ai cateva idei bune.

Atunci cand anotimpul rece se apropie eu aprind multe lumanari, asez beteala cam pe unde apuc si pun din loc in loc cate un betisor cu parfum de portocale( niciodata cu miros de scortisoara pentru ca din pacate sunt alergica), asta este modul in care eu imi fac casa mult mai calduroasa, folosind doar cateva obiecte plasate corespunzator.

Dar pe langa aceste obiecte decorative pe care le folosesc pentru a imi face casa mult mai primitoare, exista un obiect in apartamentul meu fara de care eu una nu as suporta sa stau nici macar o zi. Vorbesc aici despre dezumificatorul meu, aparatul care a devenit o necesitate pentru mine acum multi ani si care imi ofera un aer placut pe tot parcursul zilei.

Daca vreti si voi sa va achizitionati un dezumificator intrati pe site-ul celor de la ShopiDoki, despre care am mai vorbit de multe ori aici pe blog, si cautati acest produs minune, cu siguranta nu o sa fiti dezamagiti.

Sunt foarte curioasa daca voi aveti un anumit mod in care va aranjati casa atunci cand vremea rea se apropie si daca aveti deja un dezumificator. Daca da, considerati ca acest produs va ajuta?

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu