image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Cum ne alegem modelul de bluză ?




De foarte multe ori mă trezesc dimineața și atunci când deschid șifonierul spun în gândul meu ”Iar nu am cu ce să mă îmbrac”. Acest lucru se întâmplă chiar dacă în dulap există foarte multe articole vestimentare, dar pentru o femeie niciodată nu există destul! Mereu ne dorim haine noi, dacă s-ar putea ne-am îmbrăca în fiecare zi a vieții noastre diferit și tot nu cred că ar fi suficient, tot nu cred că ne-am mulțumi. Din acest motiv eu am zis să vin în ajutorul nostru, al femeilor, și să vă propun în acest articol 3 tipuri de bluze pe care trebuie să le ai în garderoba ta neapărat, acele bluze care te vor scoate întotdeauna din impas.

Cămașa
Credeți-mă că nu puține au fost momentele când o cămasă mi-a salvat ziua. Cămașa este tipul de bluză cu care nu ai cum să dai greși. Indiferent dacă o porți cu blugi sau cu o fustă, acest tip de bluză va arăta întotdeauna bine pe o femeie, indiferent că merge la muncă, facultate sau la o întâlnire de afaceri. O cămașă frumos călcată face minuni atunci când nimic din șifonier nu ți se pare că arată cum trebuie așa că eu zic că dacă nu aveți una în garderobă să verificați repede ofertele celor de la Yokko.ro și să achiziționați cămașa care vă face cu ochiul.

Bluza din saten
Un tip de bluză destul de pretențioasă care, dacă ști cum să o porți, te va scoate imediat din impas atunci când nu ști ce anume să porți la muncă. Ceea ce mi se pare mie absolut fabulos la bluzele din saten este faptul că sunt cameleonice, le poți purta la muncă iar pe seară să îți schimbi puțin machiajul și pantofii și să poți merge la o petrecere la un restaurant frumos unde să te simți o adevărată stea. Cu bluza din saten nu ai cum să dai greși niciodată și din acest motiv eu spun că este un must have în garderoba oricui.

Bluza din tricot
Această bluză este cel mai ușor de purtat. De obicei este elastică și îți scoate formele în evidență. În plus este acel tip de bluză în care o să te simți întotdeauna bine pentru că nu este atât de formală ca o cămașă care nu îți dă suficientă libertate de mișcare.

În cazul în care nu aveți aceste trei bluze în garderoba voastră eu spun să intrați pe site-ul Yokko.ro și să căutați obiectele vestimentare perfecte pentru voi, bluzele care vă vor scoate în fiecare dimineață din impas.

Pentru voi care sunt cele mai frumoase bluze de pe site-ul Yokko.Ro?


Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu