image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Crăiasa zăpezii


Înainte de a începe să vă vorbesc despre animaţia la care am ajuns în această seară trebuie să vă spun o mică poveste. Atunci când eram mică eram disperată după un vinilin şi nu orice vinilin, vinilinul ăla pe care îl ascultam zi şi noapte şi care mă ameţea cu puterile sale de fiecare dată. Am iubit povestea cu Crăiasa zăpezii încă din prima zi în care am ascultat-o aşa că am fost tare entuziastmată atunci când am primit invitaţia la film, un desen animat pe care l-am primit cu braţele deschise.



Filmul are la bază povestea cunoscută de noi toţi, povestea celor doi fraţi care ajung la un anumit moment din viaţa lor faţă în faţă cu o crăiasă ce dorea să aducă tot răul pe pământ.

Însă nu vă aşteptaţi ca filmul să fie unul plictisitor. Acesta se depărtează puţin de la poveste şi introduce personaje noi, personaje de care vă va fi imposibil să nu vă îndrăgostiţi( fie că sunteţi adulţi sau copii). Un alt lucru interesant este faptul că filmul ne arată mai mult decât o face povestea, aflăm modul în care crăiasa a devenit personajul rău şi ajungem să empatizăm cu aceasta.


Un lucru care mi-a plăcut exagerat de mult la film a fost faptul că, spre deosebire de multe alte animaţii, i-a captivat pe copiii din sală , care nu erau deloc puţini, . Nu doar o dată am auzit cum micuţii îşi dădeau cu părerea la anumite scene sau întrebau ce anume înseamnă anumite cuvinte care li se păreau lor că sună mai ciudat. Din punctul meu de vedere ăsta este un plus imens al filmului şi cu siguranţă va ajunge la inima oricărui copil, mai mic sau mai mare.

Grafica reuşeşte să te transpună cu totul în acea lume îngheţată iar drăgălăşenia anumitor personaje( cum ar fi Luta) vă va face să zâmbiţi pe tot parcursul animaţiei. Vă spun sincer că pentru 80 de minute mi-am adus aminte de  cum este să fii copil şi i-am invidiat pe toţi picii din sală care auzeau povestea pentru prima dată.


Crăiasa zăpezii este un film care va ajunge la inima tuturor spectatorilor. Pe cei mici îi va face să înveţe lecţii importante precum preţuirea celor de lângă tine iar pe cei mari îi va transpune, pentru câteva zeci de minute, în cea mai frumoasă perioadă pe care au trăit-o vreodată.



Filmul intră în cinema pe 13 noiembrie şi este distribuit de cei de la Freeman Entertainment.

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu