image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Cel mai important lucru din bucataria mea






V-am tot povestit in decursul acestui an despre cum m-am acomodat eu in momentul in care m-am mutat. Si tot in acest an v-am povestit cum a fost sa ma obisnuiesc cu bucataria, cu faptul ca mama nu mai este in fiecare zi langa mine sa imi gateasca. Tocmai din acest motiv vreau astazi sa va vorbesc despre 3 aparate de bucatarie care pentru mine au devenit indispensabile.


Nu este greu sa va dati seama de ce acesta ocupa locul I. Nu exista bucatarie fara aragaz pentru ca este imposibil sa gatesti fara acest utilaj. Aragazul imi era amic inca din scoala generala cand invatam sa imi gatesc tot felul de mancaruri usoare, dar pe care le iubeam nespus de mult. Atunci cand m-am mutat si mi-am dat seama ca aragazul de la Bucuresti, spre deosebire de cel de acasa, nu prea vrea sa  ma asculte am fost destul de suparata, mai ales pentru ca acesta era nou. Dar din fericire problema s-a rezolvat foarte usor si acum sunt extrem de incantata de fiecare clipa pe care eu si aragazul meu o petrecem impreuna.

Sandwish maker-ul

L-am iubit inca din prima zi cand ne-am cunoscut, acum vreo 6-7 ani. Mi se pare cel mai usor mod de a  pregati un mic dejun copios  si reprezinta, din punctul meu de vedere, cea mai simpla metoda de a iti pregati pachetul pentru scoala. Din pacate atunci cand ne-am mutat sandwish maker-ul nostru s-a stricat brusc si de atunci nu l-am mai inlocuit, dar abia astept sa ne luam unul nou, mai ales ca vine iarna si eu iubesc sandwish-urile calde.

 Cafetiera

Cu toate ca nu o folosesc zilnic si a intrat in familia mea de foarte putin timp mi-am dat seama ca fara ea viata este mult mai grea. Nu am in fiecare dimineata timpul necesar pentru a sta langa ibric pentru a nu da in foc asa ca acest aparat de bucatarie mi-a usurat foarte mult viata. E simplu pentru ca el face cafeaua aproape singur si mie imi ramane doar sa o beau.
Daca vreti si voi sa va achizitionati unul dintre aceste produse, intrati pe site-ul celor de la Beko si spor la cumparaturi!

Care este cel mai important aparat de bucatarie pe care il aveti si pe care il folositi cel mai des? In plus sunt curioasa sa stiu daca voi ati comandat vreodata ceva de pe Beko.ro si, daca da, ce parere aveti despre produsele acestora?

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu