image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Ce fac friguroșii iarna?








Astăzi m-am decis să vă povestesc despre o chestie din viața mea despre care nu am vorbit până acum: modul în care îngheț eu în fiecare iarnă. Sau nu!

De când mă știu am fost o persoană friguroasă. Nu contează câte grade sunt în casă, atâta timp cât afară este iarnă și caloriferul merge eu efectiv îngheț. Probabil că psihicul meu se prinde că este iarnă și spune: ce contează că sunt 30 de grade în casă? Trebuie să ai neapărat senzația de frig, e mai amuzant așa. Sau cel puțin așa se întâmpla înainte să mă mut la București. Astăzi vă vorbesc despre cum am trecut eu de iarna recută fără să îmi fie frig decât atunci când ieșeam din casă și despre cum sper eu să trec și de iarna asta în același mod.

Acum un an, când a început iarna am avut un mare șoc să observ cătrecerea de la centrală proprie la centrala blocului nu este o idee chiar atât de rea.Toată iarna am avut undeva la 30 de grade în casă, nu îmi venea să cred că stăteam în pantaloni scurți și pielea mea efectiv ardea de trebuia să îmi iau din când în când temperatura pentru că nu înțelegeam dacă am răcit sau doar așa reacționează corpul meu la prea multă căldură.

Trebuie să vă spun că abia am așteptat, într-un fel, anotimpul rece pentru că îmi place foarte tare să văd cum afară ninge și eu stau îmbrăcată în haine de vară. Cu toate astea au fost multe locuri în care am tremurat, locuri unde deși era cald eu nu mă puteam obișnui și am încercat să aflu care era problema.

Am descoperit că și caloriferul pe care îl ai în casă face diferența și că faptul că noi avem calorifere noi poate fi unul dintre motivele pentru care casa se încălzește atât de rapid iar cădura rămâne. Așa mi-am dat seama de ce atunci când merg la facultate mi se pare exagerat de frig: caloriferele sunt vechi, sălile mari, înțelegeți  și voi acum diferența, nu este așa?

Dacă vreți și voi să achiziționați calorifere noi pentru casă eu vă recomand site-ul celor de la Ferroli, un site unde cu siguranță o să găsiți produsele pe care le căutați.

Voi ce tipuri de calorifere aveți acasa? Vă place anotimpul rece când puteți sta cu o ciocolată caldă în casă unde să fie căldură sau nu?
  

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu