image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Bucureşti Non Stop



În dimineaţa asta am intrat în Cinema Studio pentru a vedea Bucureştiul prin ochii lui Dan Chişu. Am ajuns la vizionare fără a şti mai nimic despre film, titlul a fost suficient pentru a îmi da seama că acţiunea se va petrece pe străzile pe care şi eu mă plimb de mai bine de un an.

Bucureşti Non Stop este un film care prezintă patru poveşti ale unor bucureşteni pe care fiecare dintre noi mai mult ca sigur i-a întâlnit cel puţin în viaţă. Avem în film o prostituată, un cuplu de bătrâni cărora viaţa mai mult le-a luat decât le-a dat, doi prieteni pentru care banii nu pot fi făcuţi doar muncind şi un cuplu de tineri ce nu se înţeleg. Toate aceste poveşti sunt ale unor oameni care, deşi stau în acelaşi bloc, nu se cunosc unii pe alţii, singurele persoane care contează cu adevărat sunt doar ei înşişi. Poveştile, chiar dacă nu se intersectează mai deloc pe tot parcursul filmului au un punct comun, un centru: magazinul non stop al cărui proprietar pare a fi singurul care cunoaşte totul despre personajele noastre.

Filmul prezintă viaţa omului simplu din Bucureşti care se cofruntă cu probleme tipice. Banii, moartea, iubirea, dezamăgirile, prostia, toate se îmbină perfect în acest film şi redau realitatea vieţii de zi cu zi, o realitate cu care fiecare dintre noi se confruntă.

O parte din actori împreună cu Dan Chişu la conferinţa de după vizionare

Filmul se bucură de foarte multe momente umoristice cu adevărat bune. Vă spun sincer că de mult nu am mai râs la un film românesc aşa cum am râs la acesta, în fapt filmul vrea să arate cât de puerile sunt anumite acţiuni ale noastre, cât de amuzante pot fi ele atâta timp cât le priveşti din exterior.

Dacă mă întrebi pe mine, eu cred că personajul principal al filmului acesta este Achim( interpretat de Gheorghe Ifrim) el fiind un punct central al poveştii, fără de el neputând niciuna din poveşti să ajungă la un sfârşit. Pe lângă acest lucru, toate scenele care îl implică pe el şi pe tânărul ce a călcat strâmb, Tedi( Cuyin Toma) sunt absolut delicioase şi dau filmului o energie aparte.

Bucureşti Non Stop reuşeşte să aducă împreună 4 poveşti de viaţă. Filmul te face să râzi, să urăşti şi apoi să iubeşti un personaj, să încerci să cauţi în vecinii tăi acele personaje şi culmea, chiar le găseşti.

Filmul este unul cum eu una nu am mai văzut de foarte mult timp şi vă invit să îl vedeţi şi voi la cinema începând cu 13 noiembrie.


Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu