image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

3 aparate de coafat pe care orice femeie le folosește







Cu toate că din titlu s-ar putea înțelege că acest articol va fi scris special pentru femei acest lucru nu este deloc adevărat. Bărbații vor putea de asemenea să înțeleagă de ce iubitele, soțiile sau mamele lor petrec atât de mult aranjându-și părul așa că eu spun să continue să citească pentru că vor fi uimiți de lucrurile pe care le vor afla.

Placa de întins părul
Placa de întins părul a devenit pentru majoritatea femeilor un must have pentru că este modul cel mai ușor prin care putem să arătăm bine fără a face prea multe pentru acest lucru. Am descoperit placa și efectul său prin clasa a 8-a, atunci când părul meu a suferit o multitudine de schimbări și m-am declarat fana ei numărul unu mai ales datorită faptului că părul meu arăta special de fiecare dată când ieșeam din casă și cu toate știm cât de important este să ne simțim bine atunci când pășim afară din apartament, din zona noastră de confort.

Uscătorul de păr
Aici este foarte ușor să înțelegeți de ce este necesar un astfel de aparat în casa oricărei femei. Am avut o perioadă în care voiam să îmi usuc părul în mod natural și din această cauză el devenise foarte fragil: mi-am dat seama în acel moment că să dorm cu părul ud nu este o idee bună pentru mine așa că am decis șă mă întorc la uscător. Fie că ești pe grabă sau că ai tot timpul din lume pentru a îți aranja părul, uscătorul este minunea de care ai nevoie. Chiar dacă nu ai timp de placă, după ce folosești uscătorul și peria vei avea părul drept sau buclat, depinde ce stil anume vrei să abordezi.

Ondulatorul
Al treilea, dar nu cel din urmă, ondulatorul a devenit în ultimii ani o necesitate pentru multe femei. Cu toate că nu sunt o mare fană a lui pentru că am două mâini stângi și nu prea mă pricep să îmi ondulez părul așa cum aș vrea, există în lumea asta mii de femei care nu se pot dezlipi de el. Ondulatorul este aparatul de styling care te va face întotdeauna să arăți ca o stea de cinema și să fim serioase, fiecare dintre noi își dorește acest lucru măcar o dată în viață.

Eu am găsit oferetele celor de la Philips ca fiind perfecte pentru achiziționarea acestor trei aparate minune așa că sunt sigură că cel puțin unul dintre cadourile pe care le voi oferi Crăciunul acesta va veni de pe site-ul lor.

Voi ce părere aveți despre aceste trei aparate? Pe care îl folosiți cel mai des și ce aparat de pe site-ul Philips ați vrea să faceți sau să vă fie făcut cadou anul acesta?

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu