image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

2 tipuri de incaltaminte pentru iarna aceasta

Multi dintre cei care imi citesc blogul de mult timp stiu ca sunt innebunita dupa schimbari si ca de fiecare data cand mai este putin si intram intr-un alt anotimp dau fuga in dulap si asez toate hainele intr-un mod halucinant. Da, sunt genul de persoana care simte nevoia ca de la anotimp la anotimp sa se reinventeze, am nevoie sa schimb mereu cate ceva pentru a nu ma plictisi si credeti-ma este foarte usor sa ma plictisesc de anumite lucruri.

Totusi mai am o mica, hai sa ii spunem "problema". Atunci cand se schimba anotimpul incep sa ma intreb: ce o sa port eu ca incaltaminte acum? Si de obicei de aici incep zile intregi de ganduri negre, zile in care nu imi gasesc linistea pentru ca alegerea incaltamintii, pentru mine, este foarte grea de facut. Cu toate astea, anul asta am zis sa fiu putin mai organizata si am decis sa aleg 2 obiecte de incaltaminte pe care trebuie neaparat sa le port iarna aceasta si m-am hotarat sa va spun si voua care sunt acelea, poate exista si printre voi oameni care nu stiu cu ce sa se mai incalte iarna aceasta.

Cizmele

Cizmele sunt cele mai bune prietene ale unei femei in anotimpul rece. De ce? Pentru ca reusesc sa ne faca sa aratam absolut fabulos chiar si atunci cand zapada este mai inalta decat casa. Exista atat de multe modele de cizme incat este imposibil, femeie fiind- deci foarte pretentioasa-, sa nu iti gasesti perechea potrivita.

Botinele

Ei bine, cu botinele este alta treaba. Pe langa faptul ca ne fac sa aratam superb, botinele mai au un mic avantaj, faptul ca sunt extraordinar de calduroase. Au fost ani intregi in care nu m-am atins de botine iar atunci cand le-am probat pentru prima data nu am vrut sa le mai dau jos din picioare. Botinele sunt genul acela de incaltaminte care arata foarte bine, care ne protejeaza impotriva frigului si care, daca stii cum sa o alegi, poate sa devina piesa centrala a unui outfit.

Eu voi arunca un ochi pe ofertele celor de la LaScarpa pentru a gasi cele mai frumoase obiecte de incaltaminte pentru mine si va invit si pe voi sa faceti acelasi lucru mai ales ca o sa fiti uimiti de preturile incredibile pe care o sa le gasiti pe site.

Voi ce tip de incaltaminte o sa purtati cel mai des iarna aceasta?

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu