image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

2 obiecte vestimentare care nu trebuie să vă lipsească iarna aceasta





Nu știu câte dintre voi, dragile mele, ați schimbat hăinuțele cu cele pentru sezonul rece, dar știu că eu am amânat cât de mult am putut această schimbare tocmai pentru că nu sunt neapărat o fană a iernii. Astăzi m-am decis să vă povestesc despre două iteme pe care eu nu le scot niciodată din șifonier, două obiecte vestimentare pe care dacă ști să le accesorizezi cum trebuie le poți purta în orice anotimp.

Blugii
Eu una sunt genul acela de femeie care ar purta blugi până și în somn. Consider că acest obiect vestimentar este perfect atât pentru zilele călduroase de vară, dar și pentru o zi de iarnă în care termometrul arată foarte puține grade. Atunci când anotimpurile se schimbă nu o să mă vedeți că pun blugii într-un raft puțin accesibil pentru că majoritatea zilelor de iarnă le petrec în acest tip de pantalon așa că ei au avut și vor avea întotdeauna un loc cât mai ușor accesibil.

Jachetele, obiectul vestimentar cel mai îndrăgit în momentul în care iarna își arată colții iar tu nu știi cum să îți pui mai multe haine pe tine. Eu una sunt o persoană foarte friguroasă, urăsc temperaturile scăzute și de fiecare dată când iarna îmi bate la ușă încerc să adun cât mai multe haine groase pe sub jacheta mea preferată. Cu toate acestea, jachetele sunt obiectele vestimentare pe care cred că le port cel mai des. Fie ele mai grosuți, numai bune pentru iarnă, dar și mai subțiri pentru o seară mai friguroasă de vară, jachetele sunt perfecte pentru a întregi o vestimentație, dar și pentru a te face să te simți perfect atunci când temperatura de afară nu este chiar prietena ta cea mai bună.

Cele două obiecte vestimentare despre care v-am vorbit mai sus pot fi achiziționate mai de oriunde, dar dacă vă doriți atât calitate cât și prețuri accesibile tuturor buzunarelor eu spun să vedeți ofertele celor de la ShopAmor.ro și să vă clătiți ochii cu zecile lor de produse.

Având în vedere că eu tocmai ce v-am spus care sunt obiectele vestimentare pe care eu le voi purta cel mai des iarna asta aș vrea să îmi spuneți și voi ce o să purtați în acest anotimp cel mai des. Ce credeți despre hăinuțele celor de la ShopAmor și ce obiect vestimentar de pe site-ul lor ați vrea să vă achiziționați în viitorul apropiat?




Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu