image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

2 modele de încălțăminte pentru iarna aceasta




În foarte scurt timp iarna își va intrta în drepturi și datorită faptului că niciodată nu am vrut să fiu prinsă nepregătită, m-am decis ca încă de acum, în ultima lună de toamnă, să îmi fac o listă cu obiecte de încălțăminte de care am nevoie pentru a putea face mai ușor trecerea de la toamnă la iarnă. Nu trebuie să vă mai spun că sunt o persoană mega friguroasă așa că tot ceea ce voi purta în picioare va trebui să îmi țină de cald și să fie și comod pe deasupra.

Ghetele
Nu am fost întotdeauna o mare fană a ghetelor, dar noile modele de pe piață m-au făcut ca anul acesta să îmi schimb punctul de vedere. Ofertele celor de la Otter în ceea ce privește ghetuțele sunt nenumărate iar modelele te fac să vrei să le schimbi zilnic așa că să nu vă speriați dacă o să mă vedeți schimbând anul acesta ghetele în fiecare zi. Acest tip de încălțăminte este foarte călduros și tocmai din acest motiv este preferatul tuturor oamenilor( femei și bărbați) atunci când vine vorba despre anotimpul rece. În plus, așa cum vă spuneam mai sus, datorită zecilor de modele care există pe piață avem posibilitatea să asortăm acest timp de încălțăminte cu absolut orice, de la blugi până la rochițe tricotate. Cu toc sau fără, acestea vă vor face să arătați întotdeauna spectaculos, dându-vă plusul de încredere de care aveți nevoie.

Pantofii
Cu toate că iarna vrem să ne încălțăm cât mai comod nu trebuie să uităm să avem în garderobă și o pereche de pantofi cât mai speciali pentru eveneimentele ce vor urma precum Crăciunul sau Revelionul. Un pantof frumos îți alungește picioarele și te face să pari că ești întotdeauna stăpână pe situație. Nu am auzit niciodată o femeie care să nu se simtă specială atunci când poartă tocuri așa că să nu cumva să uitați de acest tip de încăltăminte. 

Acum că lista este făcută nu îmi mai rămâne decât să verific ofertele celor de la Otter și să mă pun pe cumpărat pentru că eu una nu vreau să fiu prinsă fără încălțămintea perfectă în viitorul apropiat.  Sunt sigură că nici voi nu vreți să se întâmple acest lucru așa că vă invit să dați o fugă pe site-ul Otter.ro și să vă alegeți încălțămintea preferată de acolo.

Voi ați cumparat vreodată de la Otter? Ce părere aveți despre modelele găsite pe site-ul acestora și, mai ales, voi ce tip de încălțăminte o să purtați cel mai des în lunile ce vor urma?

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu