image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

2 bloggeri sub acelaşi acoperiş



Pentru multă lume nu mai este un secret că de aproape două luni Andrei a intrat în lumea bloggerilor și că tot de atunci suntem doi bloggeri sub acoperișul apartamentului de pe Bălcescu. Cum este să locuiești în casă cu un alt blogger? Având în vedere că nu foarte mulți dintre voi știu cum este acest lucru, o să vă povestesc eu în rândurile ce urmează.

În primul rând trebuie să știți că este extrem de amuzant să vezi pe altcineva cum scrie. Eu de fiecare dată când încep un articol vreau liniște deplină și Andrei nu reușea să înțeleagă de ce trebuia să mă concentrez atât. Ei bine, de când a intrat și el în lumea asta și-a dat seama că e destul de greu să scrii atunci când altcineva vorbșeste lângă tine. În plus, el este acum cel care cere liniște deplină atunci când se pune la copt un nou articol, vedeți cum se întoarce roata?

Apoi mai sunt de punctat evenimentele unde ajungem sau nu amândoi. Până acum mergeam amandoi la aceleași filme, dar de când blogul lui nișat s-a deschis programul nostru a început să fie puțin altul. Pe lângă faptul că nu putem merge amândoi mereu la filmele la care suntem invitați, este de-a dreptul comic atunci când unul se duce la un eveniment, cum ar fi petrecerea BLPA 9 la care Andrei a ajuns, dar eu nu.

Un alt lucru super bizar este atunci când ne apucăm amândoi să scriem despre același film. Dacă până acum aveam deschise o groază de tab-uri cu informații despre film, poze etc acum nu se mai întâmplă acest lucru pentru că informațiile zboară de la unul la altul pe calea aerului. În plus, vă dați seama că părerile nu sunt mereu aceleași așa că se iscă adevărate polemici pe diverse teme: dar mie mi-a plăcut aia, cum să nu-ți placă?

Viața cu un alt blogger în casă este amuzantă pentru că la un moment dat ajungi să îți dai seama cum te comporți chiar tu cu ceilalți atunci când ai de scris. Deadline-urile celuilalt încep să ți se pară amuzante și în fiecare dimineață Andrei îmi spune: nu ai scris articolul ăla, când ai de gând să te apuci de el?

Chiar dacă blogul meu există de 6 ani, prietenii noștri comuni râd mereu de mine și îmi spun că Andrei este mult mai popular, că scrie mai bine, că are rating mai mare lucru care, sinceră să fiu, nu mă deranjează absolut deloc, ba chiar mă amuz de fiecare dată când văd că prietenul meu scrie în recenzii lucruri care mie nu mi-au trecut prin cap. 

A da și încă un lucru, dacă stai cu un blogger în casă și vă apucați să scrieți în același timp despre același lucru vă garantez că la un moment dat ideile, chiar dacă nu le spuneți cu voce tare așa că celălalt nu are de unde să știe ce urmează să apară în articolul vostru, vor circula, nu știu cum și o să vă treziți amândoi scriind lucruri aproape identice. Chestia asta este cât se poate de amuzantă, vă garatez, pentru că te face sa crezi că începi să ai puteri telepatice.

Cam atât pentru astăzi despre subiectul ăsta pentru că Andrei nu are nimic de scris și se pare că dorința de a asculta muzică îl împiedică din a  mă lăsa să termin totul în liniște. Da, vă garantez că oricât de mult ai putea să înțelegi un blogger care scrie, întotdeauna o să îți dorești să faci cu totul și cu totul altceva fix în timpul în care articolul este aproape de a fi terminat.

Share this:

CONVERSATION

1 vise sparte:

  1. Si noi suntem 2 bloggari in aceeasi camera... E bine si rau, ne intelegem, ne certam, ne impacat. Pierdem idei, coacem idei... ca-ntre bloggari :)

    RăspundețiȘtergere