image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

The Walk: Sfidează Limitele


Miercuri seară am vrut să fac o plimbare mai specială așa că am decis să îl urmez pe Philippe Petit în aventura vieții lui.

Filmul este inspirat dintr-o poveste adevărată, povestea lui Philippe Petit un puști simplu al cărui vis îl face să fie foarte special. Născut în anii '50 își dă seama de la o vârstă foarte fragedă că mersul pe sârmă va ajunge scopul său în viață. Mulți ani mai târziu, după ce stăpânește mersul pe funie la un nivel destul de avansat află dintr-un ziar despre construirea Turnurilor Gemene din America și acela este momentul în care decide că viața sa a căpătat un sens: acela de a încerca să fie primul( și singurul) om care traversează turnurile pe o sfoară.


Mă simt nevoită să vă spun încă de la început că Joseph Gordon-Levitt a crescu enorm în ochii mei după ce am văzut acest film. Îl mai știam din câteva ecranizări unde jucase roluri secundare, dar ceea ce a reușit acesta să realizeze odată cu rolul lui Philippe m-a făcut să realizez ce potențial incredibil are. Trebuie să știți, încă dinainte de a merge la cinema să vedeți filmul, faptul că Joseph a petrecut o săptămână întreagă împreună cu Philippe Petit, care l-a învățat să meargă pe sârmă, actorul ajungând să meargă pe sârmă la 2 metri și jumătate( daca asta nu înseamnă iubire pentru actorie, nu știu ce altceva ar putea însemna...).

Punctul forte al filmului este cu siguranță reprezentat de efectele speciale absolut incredibile. Pentru a înțelege despre ce vorbesc trebuie să vă zic o mică povestioară. Mi-e frică de înălțimi, dar niciodată nu m-am gândit că vizionatul unui film în IMAX mă va face să tremur. Ei bine, la The Walk am tremurat de-a dreptul, am avut momente în care uitam că eu stau confortabil în scaun și aveam impresia că mai am puțin și cad de pe sârmă. Din acest motiv filmul m-a captivat cu adevărat, nu am crezut vreodată că pot simți atât de multă adrenalină la vizionarea unui film.


Este de menționat faptul că o mare parte de film se petrece în Franța iar dialogurile sunt purtate în franceză, fapt ce mie mi-a plăcut extrem de mult având în vedere că sunt o fană a filmelor franțuzești în general. Până la The Walk nu am mai întâlnit un film american care să spună o poveste franțuzească într-un mod atât de frumos.

Cele două turnuri, care devin personaje mute ale filmului, fac ca filmul să fie unul cu o încărcătură extrem de mare mai ales pentru cei care au trăit povestea din 11 septembrie 2001. Un lucru pe care cu siguranță nu îl știți este faptul că inițial, atunci când au fost construie în anii '70, turnurile erau văzute ca niște cutii și nimic mai mult, dar după acrobația lui Philippe părerile lor asupra uriașilor s-au schimbat. Scena de final nu are cum să nu te atingă, să nu îți rămână întipărită pe retină, nu are cum să nu te bântuie. Personajele noastre mute sunt învăluite în mister, martori dispăruți.



The Walk: Sfidează Limitele este genul ăla de film care te lasă cu gura căscată încă din primele secunde. Atât efectele vizuale folosite cât și distribuția te prind atât de bine încât nu îți dai seama când trec cele 120 de minute și trebuie să ieși la plimabre din sală( dacă înțelegeți unde bat).

The Walk: Sfidează Limitele este distribuit de cei de la InterComFilm Distribution și poate fi văzut la cinema din 9 octombrie.


Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu