image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

De prin vară adunate



Mâine se împlinește un an de când am început facultatea, un început care acum pare foarte departe. A trecut un an și v-am povestit despre toate experiențele mele frumoase sau mai puțin frumoase la sfârșitul lui iunie când sesiunea se terminase. Azi m-am decis să fac la fel ca în fiecare an și să scriu rezumatul vacanței ce tocmai a trecut, al celor 3 luni pline pe care le-am petrecut într-un mod inedit.

Vacanța asta a fost cu mult diferită față de altele. De ce?

Vara asta am călătorit mult. Am revăzut Sibiul, orașul meu de suflet și am reușit să vedem și împrejurimile. Am făcut plajă pe Costiera Amalfitană și am urcat pe Vezuviu pentru a vedea cel mai frumos peisaj din câte am văzut eu până acum. Nu am pierdut niciun moment. Am încercat să evoluez atât eu cât și blogul. Mi-am făcut prieteni noi printre bloggeri, am descoperit o comunitate frumoasă care m-a primit cu brațele deschise, oameni care îmi fac zilele mele frumoase. Am văzut zeci de filme despre care v-am povestit și vouă pe blog, am mers la primele mele escape-uri și am prins gustul aventurii, am ajuns la două din cele 5 workshop-uri susținute la #ScoalaFlanco, am fost la teatru și am încheiat vacanța într-un mod apoteotic: cu #webstock 2015 despre care voi scrie cât de curând un articol pe blog.

Vacanța asta am simțit ce înseamnă să fii obosit, să mergi de colo colo, să planifici totul la secundă doar pentru a fi sigur că nu pierzi nimic și sinceră să fiu mi-a plăcut la nebunie. Adrenalina care mi-a curs prin vene a fost unică, nu m-am mai simțit niciodată atât de bine ca în zilele în care mă trezeam de dimineață( obișnuiam ca vara să dorm până la prânz) și adormeam foarte devreme fiind absolut ruptă de oboseală.

Am adunat amintiri, le-am pus un bold și le-am atârnat pe plăcuța din dormitor alături de alte amintiri adunate anul acesta. Acum două zile le-am strâns pentru a le depozita într-o cutiuță, pentru a face loc noilor amintiri și ști ce am realizat? Că am zâmbit de fiecare dată când mai dădeam jos câte un bold, că lucrurile pe care le-am făcut în ultimul timp m-au făcut al naibii de fericită.

Vacanța asta a fost specială pentru că nu am lăsat nici o clipă să se irosească, pentru că oricât de obosită as intra în noul an universitar știu că am avut parte de cea mai memorabilă vacanță de până acum.




Share this:

CONVERSATION

1 vise sparte:

  1. foarte frumos, ai avut o vacanta pe cinste. este bine sa profiti din plin de aceste vacante si sa descoperi lucruri noi si frumoase, sa explorezi.

    RăspundețiȘtergere