image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

7 lucruri de la WebStock 2015

Încă din prima zi în care am descoperit lumea bloggerilor mi-am dorit să fac și eu parte din ea. Anul trecut, când am auzit pentru prima dată de WebStock eram acasă în pat și văzând câte lucruri minunate se întâmplă acolo mi-am spus: la anul trebuie să merg și eu neapărat! Și se pare că așa s-a întâmplat, pentru că pe 2 octombrie am fost la JW Marriot Bucharest Grand Hotel pentru a participa la cea de-a opta ediție WebStock.

Și pentru că sunt înnebunită după cifra șapte am decis să înglobez toate lucrurile frumoase ce mi s-au întâmplat vineri într-o postare de tipul: 7 lucruri de la WebStock.



1. Bloggerii sunt niște oameni mult mai simpatici decât credeam eu. Am cunoscut o groază de oameni noi pe care îi știam doar din online. În plus, era destul de greu să
te întâlnești de două ori cu aceeași persoană tocmai datorită numărului mare de participanți de anul acesta.

2. Subiectul principal al discuțiilor a fost oaia și, așa cum a spus Emil,  ediția de anul acesta al conferinței ar trebui numită #WoolStock.

3. Sponsorii au venit care mai de care cu câte o idee interesantă pentru a ne face să ne simțim bine. Am făcut o groază de poze pentru a primi anumite premii drăguțe, cei care doreau bere trebuiau să scrie mesaje la o mașină de scris foarte veche, ideea era că dacă voiai ceva trebuia să muncești pentru acel lucru ceea ce mi s-a părut drăguț. În plus eu chiar aș fi vrut să plec cu cabina foto a celor de la Coca Cola acasă.

4. Discursul lui Cabral Ibacka a fost unul extrem de interesant. Faptul că el discuta cu noi atât din punctul de vedere al omului de televiziune cât și al blogger-ului mi s-a părut super tare și, în plus, omul te face instant să te relaxezi. Cu toate că vorbea despre un subiect foarte important a reușit prin anumite glume( foarte bune dacă mă întrebați pe mine) să anime atmosfera.

5. Am participat la micro-conferința despre How-to și nu regret că am făcut acest lucru. În prima parte am aflat destul de multe lucruri folositoare în ceea ce privește blogging-ul iar mai apoi am asistat la o dezbatere interesantă despre vlogging, o parte a online-ului care în ultimii ani a luat o mare amploare.

6. Cu toate că inițial m-am gândit că timpul va trece foarte greu, totul s-a întâmplat exact pe dos. Ziua de vineri a trecut extrem de rapid și m-a făcut să aștept cu nerăbdarea următoarea ediție a WebStock. Cu toate că inițial eram tare emoționată pentru că nu cunoșteam mai pe nimeni, la finalul serii regretam nespus că totul se terminase.

7. Twitter-ul este extrem de amuzant atunci când o multitutine de oameni încep să scrie despre fix aceleași lucruri. Credeți-mă că au fost anumite lucruri care s-au scris acolo care mă fac și acum să râd.



Pentru mine ediția din acest an a conferinței WebStock a însemnat distracție, prieteni noi și o groază de amintiri frumoase alături de oameni la fel de frumoși. Abia aștept să repet experiența!

Share this:

CONVERSATION

1 vise sparte: