image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

3 lucruri de știut atunci când rămâi fără voce



De două zile am rămas efectiv fără voce. Oricât de mult m-am străduit, am luat pastile, am băut ceaiuri calde, vocea mea nu a vrut să revină acasă așa că am decis că e timpul să trec în silenzio stampa, mai bine spus să încerc să nu mai scot niciun sunet pentru următoarele ore. Având în vedere că a trecut deja puțin timp din tăcerea asta care pe mine una mă omoară încetul cu încetul, am zis că ar trebui să împărtășesc cu voi câteva dintre lucrurile pe care trebuie să le faci atunci când rămâi fără voce.

1. Inventează un sistem de semne destul de bun prin care să te faci auzit.

Din toate cele întâmplate de aseară până în prezent am realizat că dacă nu fac zgomot suficient de mult, nici măcar Andrei care e mereu în cameră cu mine nu mă poate auzi. Așa că am inventat o chestie tare simpatică aseară: bătutul din palme, o dată pentru DA și de două ori pentru NU. Adevărul este că eu mi-aș fi dorit un clopoțel cu care să atrag atenția, dar Andrei nu a fost de acord cu ideea mea genială. Este destul de greu să joci mima de dimineața până seara așa că cel mai ușor ar fi să ai pe langă tine mereu un telefon sau o foaie pe care să mâzgălești cuvinte, asta în cazul în care încerci să spui propoziții întregi și nu doar să afirmi sau să infirmi ceva.

2. Uită-te la seriale sau citește cărți

Cu toate că dacă faci unul din aceste lucruri trebuie să fii foarte atent. Cu toții știm că atunci când într-un film, serial sau carte nu se întâmplă exact ce vrem noi să se întâmple este posibil să ne enervăm și să începem să comentăm. Ei bine, având în vedere că în situația dată este cam greu să comentezi o să fie destul de frustrant să nu poți să îți spui părerea, dar cu siguranță o să fie un exercițiu destul de bun pentru noi, comentatorii.

3. Fă haz de necaz

Cu toate că inițial o să ți se pară cea mai enervantă chestie posibilă, cel mai bine este să vezi și partea plină a paharului care, de data asta este faptul că te vei distra copios încercând să vorbești prin semne. În plus vei fi un amuzament în plus pentru prieteni care vor face o groază de glume pe seama ta, glume de genul:
-Hai mai zi ceva! A stai, tu nu poți să vorbești.
Nu te enerva pe ei, cu siguranță ai reacționa la fel dacă ei ar fi în locul tău.

Cu toate că se pare că o să mai dureze ceva până când vocea mea va reveni la normal nu-i o problemă, am început să mă distrez bătând din palme când e liniște în casă și să îl sperii pe Andrei. Dacă sunteți și voi în situația mea vă spun doar atât: nu disperați! Beți multe ceaiuri și așteptați să revină totul la normal.

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu