image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

SuperBlog, m-am întors!



Anul trecut pe vremea asta mă înscriam la SuperBlog. Nu știam foarte multe despre concurs însă voiam să încerc ceva nou, voiam să văd de ce toată lumea laudă experiența asta. Și sinceră să fiu am aflat! M-am ținut pe poziții atunci când primele câteva probe au fost afișate și chiar mi-am dat seama că eram destul de prinsă în toată febra concursului, problema a apărut atunci când am rămas în urmă cu probele și mi-am dat seama că am fost înfrântă. Înfrântă de un concurs, asta da bucurie...

A trecut un an de atunci și întrebarea pe care mi-au pus-o mai mulți oameni zilele trecute a fost ”anul ăsta participi la SuperBlog”? Nu știam ce să le răspund și tot stăteam așa în pauză, gândindu-mă ce să fac. Anul trecut mi-a plăcut tare mult atmosfera, ideea că trebuia să scriu contra cronometru( pentru că pe lângă blog mai aveam și o facultate de care trebuia să mă ocup) și modul în care această competiție m-a făcut să interacționez cu alți bloggeri.

M-am decis, particip și anul ăsta la SuperBlog și de data asta nu voi mai lăsa nicio probă să-mi scape! Abia aștept să reintru în pâine cum s-ar spune, să îmi storc mintea ore în șir pentru o idee, să simt fericirea aia nebună atunci când în sfârșit, după câteva zile de blocaj reușesc să termin un articol de care să fiu mulțumită. Abia aștept ziua de 1 octombrie și sper ca anul ăsta să ajung și la Gala de premiere, de ce nu?

Dacă vreți și voi să participați la SuperBlog 2015 trebuie doar să intrați pe site-ul www.super-blog.eu și să vă înscrieți.  Apoi trebuie să așteptați prima probă din concurs și să vă pregătiți de o cursă nebună de scris.

Cu acest articol îmi anunț participarea la SuperBlog 2015

Share this:

CONVERSATION

1 vise sparte:

  1. Bine ai revenit in SuperBlog! :)

    Iti multumim pentru inscriere si iti dorim succes! Te asteptam la start pe 1 octombrie, cu prima proba. Speram sa te regasim la linia de finish si la Gala SuperBlog. :) Inspiratie din plin si toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere