image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Sicario: Asasinul


Timp de vreo două săptămâni blogosfera a luat-o razna. Toți bloggerii cu care mă întâlneam îmi spuneau cât de mult așteaptă vizionarea filmului Sicario: Asasinul despre care eu una, spre rușinea mea, nu știam mai nimic. Cu toate că auzisem despre film până și în ratb, unde câțiva oameni încercau să își arate entuziastmul față de faptul că filmul intră în curând în cinema, eu eram tot puțin pe lângă subiect. Văzusem trailer-ul de vreo două ori, dar niciun detaliu nu a reușit să îmi rămână prea bine întipărit în memorie așa că m-am trezit în sala de cinema neștiind absolut nimic concret despre ceea ce urma să văd.

Filmul vorbește despre problema drogurilor în America, despre corupție și despre manipulare. Da, asta a fost descrierea care mi-a venit în minte imediat ce am părăsit sala de cinema.

Ce mi-a plăcut la film? E greu de ales, dar în primul rând faptul că nu a avut o poveste obișnuită. Nu pot compara acest film cu un altul, lucru care din punctul meu de vedere este bine, povestea a fost suficient de diferită pentru a fi specială.

O parte din oamenii frumoși prezenți la vizionare: Emil, Adriana, Iulia, Raluca și Andrei


Filmul se impune printr-un impact emoțional extrem. Este greu să vezi străzile Juarez-ului și să nu simți cum teama îți curge prin vene. Regizorul( Denis Villeneuve) a făcut o treabă excelentă din punctul meu de vedere cu acest film.

Din punct de vedere al actorilor aleși pot spune că preferatul meu, și bănuiesc că al multora dintre aceia care vor vedea filmul, este Benicio Del Toro( Alejandro în film), actor care nu te lasă să îți miști ochii de la ecran.Din păcate rolul lui Kate, interpretat de actrița Emily Blunt, nu a fost unul care să îmi fi plăcut prea mult, am înțeles de ce era necesar un astfel de rol în film, dar nu am putut să îndrăgesc personajul.

Faptul că anumite cadre au fost filmate în așa fel încât să ai impresia că și tu, ca spectator, ești un personaj înarmat cu ochelari cu vedere nocturnă mi s-a părut bestial. La un momentdat aveam impresia că sunt într-un joc și mi-ar fi plăcut cu adevărat și mai mult acest lucru dacă filmul ar fi fost 3D, pentru a mă putea de acea experiență și mai bine.

Sicario: Asasinul a fost un film foarte bun după părerea mea, un film care te prinde fix din primele minute și care îți rămâne întipărit în memorie pentru mult timp. Povestea șocantă a băiețelului fotbalist, dar și crimele care apar prezentate aici fac din acest film o lecție de viață.

Filmul este distribuit de cei de la Freema Entertainment și intră de astăzi în cinematografe.



Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu