image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Sexu-l, bată-l vina!

Iubesc comediile! Și dacă acele comedii mai sunt și romantice, ei bine cu siguranță eu le voi urmări! Cam cu ideea asta în cap am plecat spre vizionarea filmului Sexul, bată-l vina! distribuit la noi de Ro Image.

Filmul prezintă povestea lui Jake și Laney, doi tineri care se întâlnesc pentru prima dată la facultate și decid să își piardă virginitatea împreună. Acel moment trece repede și îi regăsim pe protagoniști cu 12 ani mai bătrâni, dar având într-un anumit fel aceeași problemă: sexul. 

Ce mi-a plăcut la film? Faptul că au fost câteva momente destul de amuzante pentru a face sala să râdă. Trebuie să menționez faptul că filmul are un limbaj și câteva scene destul de explicite care vor face pe absolut oricine să râdă cu lacrimi.

Producția mi-a amintit de Friends with benefits având în vedere că este vorba despre o poveste de dragoste pe care protagoniștii nostri încearcă să o ascundă, să nu o lase să iasă la iveală. Filmul încearcă să arate un lucru pe care prietena lui Laney îl menționează chiar de la început: între un bărbat și o femeie nu poate exista o prietenie pentru că sentimentele pot evolua în ceva mai mult.

Cu toate că avem în față o comedie tipic americană, m-am bucurat să văd că nu a fost împopoțonată cu zeci de clișee. Trebuie să recunosc că, deși am intuit finalul destul de ușor, au fost câteva scene la care nu mă așteptam, scene care m-au făcut să mă întreb: păi dacă acum se întâmplă asta,gata se termină filmul? Bineînțeles că nu, filmul continua și acest lucru poate fi un mare plus pentru ecranizare.

Cu toate că durata este una relativ ok( filmul are 92 de minute) au fost destul de multe momente moarte pe care eu una le-aș fi scos, nu neapărat pentru că nu mi-au plăcut, ci pentru că nu cred că au adus un plus filmului.

Sexul, bată-l vina este o comedie plină de umor, numai bună de văzut într-o seară cu prietenii!

Filmul intră în cinema pe 18 septembrie și este distribuit de Ro Image.

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu