image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Sanatatea- cea mai importanta


Cand eram mica uram doctorii. Detestam ideea ca trebuie sa fac injectii in fiecare zi si faptul ca eram un copil tare bolnavicios nu ma ajuta cu absolut nimic pentru a rezolva aceasta problema. Eram un copil care nu suporta ideea de a merge la doctor pentru ca stiam ca de fiecare data o voi "incasa" ca sa zic asa iar acest lucru ma facea sa fiu destul de suparata atunci cand vedeam ca raceala se instala in corpul meu.

Au trecut anii, am crescut si afectiunile au devenit din ce in ce mai rare. Pot spune ca au trecut ani buni fara sa am nevoie de o vizita la doctor asa ca eram destul de increzatoare ca totul va fi bine, ca voi trai o viata lunga si fericita, departe de orice doctor si injectie pana la final. Dar stiti si voi ca socoteala de acasa nu se potriveste cu cea din targ si, tocmai din aceasta cauza, dupa ani intregi in care nu am vazut doctori la fata, m-am trezit cu diverse probleme ce nu puteau fi tratate altfel.

O raceala urata, o alergie care nu ma lasa nici macar sa respir, astea au fost problemele care mi-au bantuit adolescenta si implicit anii de liceu. Tin minte ca eram mai tot timpul pe drumuri spre spitale, uram chestia asta, dar stiam ca fara o persoana cu studii in domeniul medicinei nu aveam cum sa scap.

Cand am ajuns la Bucuresti am inceput sa ma interesez mai mult despre clinici medicale, doctori si alte nebunii de genul acesta la care, la nevoie, sa apelez. Cu toate ca pana acum nu am avut nevoie de asa ceva( sper sa nu am niciodata) am aflat destul de multe lucruri din reserch-urile mele. Printre cele aflate se afla si site-ul celor de la Hilmi, site-ul unei clinici care pe mine una m-a facut sa ma mai linistesc. Pe site sunt afisate toate informatiile de care avem nevoie pentru a fi pusi la punct in ceea ce priveste la cine sa apelam in anumite probleme. Nu stiu despre voi, dar eu sunt sigura ca la ei as apela in cazuri de forta majora.

Voi ce ati facut din punct de vedere medical atunci cand ati plecat de acasa? Ati incercat serviciile celor de la Hilmi?

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu