image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Ricky and the Flash



Sunt sigură că mulți dintre voi o să aruncați cu roșii în mine atunci când vă voi spune că nu am mai văzut niciodată un film cu Meryl Streep. Cu toate acestea, am fost tare fericită să ajung marți la filmul Ricky and the Flash unde am avut ocazia să o văd pe actriță în acțiune. 

Încă de la început trebuie să vă spun că am văzut trailerul filmului de aproximativ 5-6 ori, mereu la cinema, și mă tot întrebam ”de ce ar fi un astfel de film special? Ce ar putea el să aducă nou?”. Ei bine, marți am aflat că un film ca Ricky and the Flash trebuie urmărit nu neapărat pentru că este o capodoperă, ci pentru că aduce în prim plan o scenă din viața reală fără a încerca să îmbuneze lucrurile cu zeci de clișee.

Ricky este o vedetă rock care, pentru a își împlini visul, a fost nevoită să renunțe la familie, la soțul și cei 3 copii pe care îi avea și să încerce să își creeze o carieră muzicală chiar dacă neglijează atributul de mamă. 

Ce mi-a plăcut la film? În primul rând muzica, care va fi pe placul tuturor generațiilor, Ricky interpretând atât muzica anilor  '80 cât și a unor artiști precum Pink sau Lady Gaga. Trebuie să recunosc că pe tot parcursul filmului aveam impresia că sunt la un concer și că în orice clipă lumea se va ridica de pe scaune și va începe să danseze.

Finalul filmului este absolut superb, atunci când ultimele scene se derulau eu aveam un zâmbet exagerat de mare pe față pentru că nu cred că exista un final mai bun decât cel ales de regizor.

Filmul ne aduce în fața ochilor o poveste care poate fi a oricăruia dintre noi, o poveste fără clișee, cu momente amuzante, dar și cu clipe în care îți pare rău pentru modul în care copiii lui Ricky se poartă cu aceasta.



Filmul este distribuit de InterCom și intră în cinema de vineri, 11 septembrie.

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu