image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Mune: Gardianul lunii



Nu obișnuiesc să văd foarte multe animații cu toate că iubesc acest gen de filme, însă am așteptat cu nerăbdare premierea filmului Mune: Gardianul lunii: un film plin de contraste, cu o imagine absolut impecabila și cu o poveste cu adevărat interesantă.



Filmul ne spune povestea lui Mune, o creatură tare drăgălașă( trebuie să vă anunț că tot filmul este plin de astfel de creaturi, mai ales o oiță pe care eu am vrut să o iau acasă) albastră care, fără să vrea, devine Gardianul Lunii. Ce înseamnă acest lucru? Că Mune devine o parte importantă în păstrarea echilibrului naturii. Cei doi gardieni, unul al Lunii și unul al Soarelui, au ca scop principal păstrarea unei tradiții vechi de mii de ani. Dar ce se întâmplă atunci când echilibrul este stricat iar planeta este în pericol? Asta trebuie să aflați voi, mergând la film.

Mune: Gardianul Lunii este o animație franțuzească pe care eu am văzut-o dublată. Cu toate că obișnuiesc să văd toate filmele titrate nu mi-a părut rău că pe Mune l-am văzut astfel pentru că persoanele publice care au dublat personajele au fost alese perfect( din punctul meu de vedere). În plus, pe toată durata filmului m-am simțit ca atunci când eram mică și mă uitam sâmbăta dimineața( vizionarea a avut loc sâmbătă dimineața) la desene din patul părinților.

La eveniment au participat atât persoanele publice care au dublat personajele cât și copii de toate vârstele iar înainte de vizionare vă pot spune că intrarea din Cinema Băneasa era plină de râsete, jocuri și copii desenați pe fețe.


Acum să vă spun ce mi-a plăcut mie la această producție și ce nu mi-a plăcut.

Așa cum am spus încă de la început, filmul este plin de contraste: bine/rău și  lumină/întuneric, contraste de care se pare că fiecare dintre noi avem nevoie. Ideea centrală a filmului este aceea că nu poți obține zi fără noapte, așa că cei mici vor avea foarte multe de învățat în urma vizionării. Din punctul meu de vedere în acest film nu există personaje negative și pozitive, micile creaturi ale pădurii ne învață că schimbarea vine din interior și că ajutat, oricine poate trece peste anumite momente grele.


Un alt lucru care m-a impresionat foarte tare a fost calitatea imaginii. Filmul poate fi văzut în 3D și pot spune că înțeleg cu adevărat de ce a fost luată această decizie. Mune: Gardianul Lunii este prima animație 3D care mi-a plăcut, la care am înțeles rolul ochelarilor speciali. În plus culorile folosite sunt absolut superbe( acest lucru îl puteți vedea și voi datorită pozelor pe care acest articol le conține). Un mare plus îl are partea din film care se desfășoară în Tărâmul Viselor, dar mai mult nu vă spun, cert este că acele câteva minute din film mi-au adus aminte de desenele animate vechi.

Nu pot spune că au fost lucruri care nu mi-au plăcut la film, pentru că el și-a făcut datoria, ne-a adus un zâmbet tuturor din sală și ne-a lăsat să înțelegem fiecare exact ceea ce puteam înțelege din povestea personajelor din pădure.


Mune: Gardianul Lunii este distribuit de Freeman Entertainment și intră în cinema pe 11.09.2015

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu