image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Materiale de constructii

Despre cei de la Arabesque am aflat dintr-o pura coincidenta atunci cand bunicii mei s-au decis ca baia lor secundara nu mai arata prea bine si au inceput sa caute materiale de constructii. Pana in acesl moment nu stiam cat de greu este sa gasesti fix lucrurile pe care ti le doresti, dar asa cum e mereu in viata, vine un moment in care trebuie sa inveti orice, sa stii sa faci mai multe lucruri pentru atunci cand vei vrea si tu sa apelezi la anumite servicii.

Nu am fost acolo in momentul in care o ruda i-a indicat pe cei de la Arabesque, am aflat despre ei abia dupa ce toate materialele au ajuns acasa si baia arata impecabil. E normal sa fii curios asa ca atunci cand am intrat pentru prima data in baia respectiva, baie pe care o stiam de cand m-am nascut, am avut un mic mare soc. De ce? Pentru ca totul arata impecabil, pentru ca toate culorile erau alese cu gust( se vedea ca bunica a avut un cuvant de spus in ceea ce priveste cromatica) si pentru ca nu ma asteptam niciodata ca baia lor sa arate atat de bine.

Curiozitatea m-a facut sa intru si eu pe site si primul lucru pe care l-am vazut acolo a fost faptul ca cei de la Arabesque iti oferta transport gratuit daca comanda ta insumeaza mai mult de 500 de ron. Trebuie sa stiti ca pentru mine acest lucru este important, adica atata timp cat cheltuiesc o suma mai mare de bani intr-un anumit loc, mi se pare corect sa primesc si transport gratuit, mai ales ca nu ar renta sa platesc si costul transportului.

Un alt lucru care mi-a placut atunci cand am intrat pe site este faptul ca acesta este aerisit, poti gasi foarte usor toate materialele pe care le cauti si in plus acestea sunt variate, adica poti sa iti alegi fix lucrurile care iti plac fara sa mai faci concesii.

Momentan apartamentul nostru de la Bucuresti arata ok, dar sunt sigura ca atunci cand ma voi hotari sa ma mut la casuta mea voi folosi serviciile celor de la Arabesque. Voi ati intrat vreodata pe acest site? Ce parere aveti despre el?

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu