image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

La mare in septembrie



Nu stiu daca stiti asta despre mine, dar din cand in cand imi place sa fac cate o nebunie, cate ceva care sa ma scoata din zona mea de confort. Dar stiti ce nu am facut niciodata? Nu am fost la mare toamna cu toate ca stiti cu totii cei care ma cititi de mai mult timp ca sunt o impatimita a litoralului in general.

Iubesc marea, daca as putea as sta toata vara la mare, pe un prosop mare si cu mainile in nisip. Iubesc marea de cand ma stiu, dar nu am reusit niciodata sa o vad in extra sezon cu toate ca foarte multi oameni fac acest lucru. Mi-am dorit sa ajung la mare toamna, mai mereu, dar niciodata nu s-a putut: ori nu aveam timp ori era atat de urata vremea incat decideam ca mai bine stau la mine acasa in paturica cu un ceai extrem de fierbinte. intotdeauna toamna a trecut la fel, eu avand ideea asta nebuna despre mare, dar niciodata ajungand acolo.

Am vazut ca multi prieteni au ajuns pe litoralul romanesc in extra sezon asa ca am decis sa aflu cum reusesc ei, de unde gasesc timpul si de ce nu se lasa invinsi de vremea urata de afara. Mi s-a raspuns mai mereu la fel: ca marea este atat de frumoasa toamna si iarna incat nu au cum sa nu ajunga acolo macar o data. Ca valurile se vad perfect de la Cazino si ca trebuie sa ajungi sa vezi macar o data cum ploua pe mare.

trebuie sa va mai spun cat de invidioasa am fost in acel moment? Sunt sigura ca nu, pentru ca va puteti da seama de acest lucru din cele ce urmeaza sa va spun. Am decis sa plec la mare, cat de curand, imediat ce vremea se va mai imbunatati putin pentru ca momentan ploua incontinuu si nu stiu daca as reusi sa ma dezlipesc din patul camerei de hotel.

Pentru oferte cat mai variate am ales site-ul celor de la Vilegia Turism despre care v-am mai povestit pana acum si abia astept sa vad ce imi rezerva toamna asta. Sper ca marea sa fie mai frumoasa ca niciodata si sa pot sa ma bucur de ea in liniste, fara sute de oameni, doar eu si marea.

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu