image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Internul



Vi s-a întâmplat vreodată să vedeți trailer-ul unui film și să spuneți: îmi doresc cu adevărat să ajung să văd filmul ăsta? Cu siguranță da, așa că știți ce anume am simțit în momentul în care am văzut pentru prima dată trailer-ul filmului Internul. Acum, după câteva săptămâni foarte lungi de așteptare, revin pe blog cu recenzia filmului pe care am știut de la început că nu trebuie să îl ratez.

Povestea filmului este una destul de simplă: Ben( Robert De Niro) a ajuns la o vârstă destul de înaintată, dar are energia unui puștan. Datorită curajului său de a încerca lucruri noi acesta ajunge să lucreze pentru Jules( Anne Hathaway) și începând din acest moment viețile lor încep să nu mai pară atât de diferite.


Filmul  aduce în fața noastră doi actori pe care toți i-am urmărit de-a lungul timpului, de care ne-am îndrăgostit din ce în ce mai tare cu fiecare film nou apărut și pe care nu avem cum să nu îi privim cu admirație. Doi actori care împreună aduc în fața noastră o poveste cum nu am mai văzut până acum, o poveste plină de umor. Pe tot parcursul filmului m-am gândit că motto-ul după care se ghidează Ben în viață este: Carpe Diem- trăiește clipa, nu lăsa viața să treacă pe lângă tine.

Nu am crezut niciodată că moartea poate fi un prilej de amuzament, dar vă zic sigur că una dintre scenele mele preferate se petrece fix la o înmormântare. Da, sună foarte macabru, dar așteptați să vedeți ce se întâmplă la acea înmormântare și o să îmi dați dreptate.

Filmul mi-a adus puțin aminte de Diavolul se îmbracă de la Prada, faptul că toată acțiunea se petrece în sediul unui magazin online de haine nu a putut decât să mă bucure( sunt fată, e normal că am fost cu ochii în patru după diverse hăinuțe!). 


Filmul vrea să arate diferențele pe care le-au suferit oamenii în timp. Faptul că Ben are 70 de ani nu înseamnă neapărat că e învechit așa că o să vedeți că mulți dintre angajații firmei îi vor cere sfaturi în diverse probleme pe care le au. A da, o altă glumă briliată este făcută într-un bar și se referă la stil, dar atât vă spun, pentru a râde și voi așa cum am făcut-o eu trebuie să mergeți să vedeți filmul.

Cu toate că mă așteptam să văd un film plin de clișee, nu a fost așa. Internul este un film care aduce ceva nou, un film pe durata căruia te faci comod în scaunul de cinema și te simți bine.


Singurul lucru care nu mi-a plăcut la film a fost durata. Consider că 121 de minute este un timp destul de lung pentru o comedie așa că poate ar fi fost mult mai ok dacă unele cadre ar fi fost tăiate.

Internul prezintă o poveste despre realitatea care ne înconjoară. O poveste despre devotament, viață și oameni care te ajută să treci peste momentele dificile care apar în fiecare zi. Eu l-am numit *film de duminică, adică acel tip de film pe care vrei să îl vezi stând cu familia, bând o ciocolată caldă și zâmbind în fiecare minut.


Internul apare în cinema în cinema pe 25 septembrie și este distribuit de cei de la Freeman Entertainment.

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu