image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

În căutarea diamantului de la Puzzle Hunt


Nu știu cum să vă explic, dar niciodată în viața mea nu mi-am dorit mai tare să deschid un lacăt decât atunci când am încercat să ”evadăm” de la Puzzle Hunt. Adevărul este că ”evadat” nu este chiar cuvântul potrivit aici, dar haideți să o luăm cu începutul.

Am ajuns pe strada Vasile Stroescu numărul 40 și din start ni s-a spus că This Diamond is Forever nu este un escape. Bineînțeles că atât eu cât și Emil și Paul nu prea am înțeles la ce se referea Cătălin atunci când a afirmat acest lucru așa că am intrat în joc gândind că nu are cum să fie prea diferit față de un escape.

Trebuie să vă spun că nu avem parte de un joc obișnuit, pentru că This Diamond is Forever se joacă într-un pub așa că mai mult ca sigur niciodată nu o să fiți singuri atunci când o să mergeți să încercați să găsiți diamantul. Acest lucru poate fi benefic sau nu, depinde de oamenii care se află în pub și de modul în care tu ești influențat de gălăgia din jur. Oricum ideea mi s-a părut absolut genială pentru că ai parte de socializare cu adevărat și, de ce nu, poți lega prietenii cu oamenii care se uită la tine cum încerci să cauți un indiciu pe la masa lor.Un lucru foarte interesant la acest joc este faptul că ușa nu este închisă și, așa cum spune și numele jocului, tu nu cauți o cheie, ci un diamant.

Puzzle-urile sunt destul de numeroase iar timpul este de 90 de minute, suficient dacă nu stai și te învârți în jurul cozii așa cum ni s-a întâmplat nouă de câteva ori. Un alt lucru no pe care îl aduce camera este faptul că dacă ceri un hint pierzi 10 minute din timpul alocat rezolvării misterului.

În plus, așa cum am spus și mai devreme, încercați să nu intrați în acest joc gândindu-vă la un escape pentru că noi ne-am împiedicat imediat de un anumit obstacol pentru că pierdusem din vedere anumite aspecte ale camerei.

Trebuie să vă spun că jocul se desfășoară atât în pub cât și în mediul online, o noutate pentru mine, așa că aveți voie să folosiți internetul de fiecare dată când simțiți că acesta vă este util. Ba mai mult, folosirea gadgeturilor este încurajată pentru că altfel jocul nu ar putea fi terminat.

Noi nu am reușit să găsim diamantul în timpul alocat, dar cu ajutorul lui Cătălin am reușit să parcurgem toți pașii jocului și să descoperim faptul că diamantul fusese întotdeauna fix sub ochii nostri! Camera este cu adevărat diferită față de tot ce am întâlnit până acum și sunt sigură că va aduce mulți jucători ce vor vrea să încerce să descopere minunatul diamant.

Dacă vreți și voi să încercați să descoperiți misterul, intrați pe http://puzzlehuntpallets.wix.com și faceți o rezervare, api puteți sta la o masă și să vă bucurați de ultimele zile călduroase de toamnă( așa cum am făcut noi).

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu