image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Haine cu dragoste







Vi s-a intamplat vreodata sa deschideti dulapul si sa constatati ca majoritatea hainelor de acolo sunt fie vechi, fie nepotrivite pentru stilul pe care v-ati gandit sa il adoptati? Mi-e greu sa cred ca acest lucru nu vi s-a intamplat cel putin o data in viata asa ca imi voi asuma faptul ca toata lumea va spune "da" si voi vorbi despre ultimea mea patanie cu hainele.

Am fost intotdeauna haotica in ceea ce priveste stilul vestimentar. Am fost si inca sunt o fana a blugilor, dar din cand in cand vin zilele alea in care vreau sa fiu o feminista convinsa asa ca fusta este prietena mea cea mai buna. Apoi, cand vine vorba despre incaltaminte sunt zile in care nu ma poti scoate din perechea mea confortabila de adidasi, dar mai vin si zile in care imi pun cele mai inalte tocuri pe care le am si incerc sa cuceresc lumea( asa cum spune si vorba aia englezeasca...)

Da, sunt un haos si de fiecare data, inainte de a deschide dulapul, inspir si expir, ma pregatesc psihic pentru o cadere nervoasa. De ce? Pentru ca mi-as dori, daca s-ar putea, sa am cate o hainuta noua in fiecare zi, pentru ca sunt femeie si oricat de multe haine as avea tot nu sunt destule.

Am inceput sa scriu acest articol pentru ca o prietena foarte buna mi-a recomandat site-ul celor de la ShopAmor, site de haine atat pentru femei cat si pentru barbati si copii. Nu am intrat de foarte multe ori pe site, dar atunci cand am facut-o, am gasit suficient de multe promotii pentru a pune cateva item-uri in cosuletul virtual si pentru a ma face sa ma reintorc cu placere si data urmatoare.

Avand in vedere ca toamna si-a intrat in drepturi, sunt sigura ca acest site imi va fi de folos atunci cand voi incepe sa imi schimb garderoba. Sunt curioasa daca voi ati intrat vreodata pe ShopAmor.ro si, daca da, as vrea sa imi spuneti parerea voastra despre acesta? Vreti sa stiti care este partea mea preferata? Designul site-ului, mai ales acea inimioara din titlu.

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu