image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Flori pentru femei speciale


Cred ca toate cititoarele mele sunt de acord cu mine atunci cand spun ca florile sunt unele dintre cele mai frumoase cadouri pe care le putem primi. Indiferent de ocazie, o floare aduce cu siguranta un zambet imens pe fetele noastre asa ca eu m-am hotarat sa va povestesc astazi despre  cele mai frumoase momente in care florile au fost personajele principale.

Fiecare fata va tine minte prima floare daruita de tatal ei, acestea fiind zise si eu tin minte acel moment. Eram mica si florile au fost culese de pe camp, era o zi tare calduroasa de vara si alergasem cu catelul peste tot. Tata a luat cateva flori simpatice si mi le-a pus in par, asta da moment pe care sa nu il uiti niciodata.

Apoi a urmat buchetul acela imens de trandafiri pe care l-am primit atunci cand am facut 18 ani de la un prieten foarte bun. Surpriza a fost cu atat mai mare avand in vedere ca nu stiam absolut nimic despre ceea ce urma sa se intample, despre imensul buchet pe care aveam sa il gasesc in camera mea.

Cel de-al treilea moment, si ultimul despre care va voi vorbi in articolul de astazi, cumuleaza mai multe momente intr-unul. Aici regasim florile pe care Andrei mi le-a tot dat de doi ani jumatate de cand suntem impreuna, flori care intotdeauna au venit in momente neasteptate si care m-au facut sa zambesc o zi intreaga.

Dragii mei domni, nu e deloc greu sa cumperi flori de la magazin, dar tehnologia vine in ajutorul acelora dintre voi care sunteti mai comozi asa incat de acum puteti intra pe site-ul celor de la Floria pentru a da comenzi de flori pentru doamnele voastre. Sunt sigura ca acest gest le va impresiona si pe ele si le va face sa fie mult mai fericite.

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu