image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Eu si bucatariile


Nu am fost dintotdeauna o fana a bucatariei. Trebuie sa fiu sincera cu voi si sa va spun ca acea camera a casei nu era preferata mea atunci cand stateam in casa parintilor. De ce? nu neaparat pentru ca nu voiam sa invat sa gatesc ci datorita faptului ca mama era mereu acolo si stiam ca nu trebuie sa fac nimic pentru ca cina noastra sa fie una buna.

Atunci cand eram mica imi petreceam majoritatea timpului liber( momentul in care afara ploua sau cand din cauza unei raceli eram tintuita in casa) in bucatarie cu mama. Pregatirea prajiturilor era specialitatea mea asa ca iubeam sa petrec timp cu cea mai importnta persoana din lume gatind prajiturele. Cea mai frumoasa perioada din an, perioada in care ne gaseai mereu acolo, era Craciunul. In apropierea zilelor de 24 si 25 decembrie doar acolo ne gaseai pe amandoua. Ascultam colinde, pudram biscuitei, taiam diverse forme in coca si radeam. Da radeam, nu imi amintesc neaparat de ce, dar alea sunt unele dintre cele mai bune amintiri pe care le am despre Craciun, faptul ca familia mea era acolo, in jurul unei mese( trebuie sa recunosc ca nu numai mama petrecea timp cu mine in bucatarie, ci si tata care intretinea atmosfera).

Zilele alea au trecut si, desi bucataria nu mai era locul meu preferat, obisnuiam sa pregatesc mici surprize pentru parinti atunci cand eram singura acasa: gateam pentru atunci cand aveau sa vina de la serviciu, faceam tot felul de prajituri despre care citeam pe internet sau pregateam cate un tort pentru atunci cand venea ziua lor. Atunci am descoperit ca ceea ce imi trebuia mie pentru a iubi bucataria era liniste pentru ca aveam impresia ca pentru a pregati ceva gustos trebuie sa fiu doar eu si cu mine.

Ajunsa la Bucuresti am invatat ca mancarea se face mai bine in doi asa ca acum, de fiecare data cand vreau sa pregatesc ceva, incerc sa il iau si pe Andrei cu mine( Andrei care este un bucatar desavarsit) pentru a trece timpul mai usor. Trebuie sa recunosc ca am avut mare noroc cu chiria pentru ca apartamentul a venit echipat cu tot felul de aparate care ne-au facut viata mai usoara, care au facut ca timpul petrecut in bucatarie sa treaca mult mai repede decat in mod normal.

Majoritatea utilajelor din bucataria mea sunt de la Philips, ale voastre?

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu