image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Hainute de toamna



Dragile mele, se pare ca toamna nu s-a mai lasat asteptata si si-a intrat cu adevarat in drepturi.

Nu putine au fost momente in care cu toate ne-am plans de caldura vara aceasta, pentru cateva clipe chiar am avut impresia ca acea caldura toropitoare o sa ne urmareasca pana in luna decembrie, ceea ce nu ar fi fost neaparat rau avand in vedere ca eu sunt o persoana care uraste frigul. Cu toate astea, am stiut ca la un momentdat toamna o sa apara asa ca am fost destul de precauta sa imi fac un sertaras cu haine noi pe care sa le port in cazul in care frigul ar aparea de nicaieri.

Ghiciti ce s-a intamplat? Bineinteles ca am avut dreptate iar zilele astea temperaturile au scazut destul de mult asa ca pluovarasele pe care le-am pus frumos in dulapior luna asta au fost numai bune. Chiar ma gandeam ieri ce as fi facut daca vremea asta urata m-ar fi prins fara haine groase in casa? Nu cred ca ar fi fost prea dragut.

Ideea este ca toamna a venit si noi trebuie sa renuntam la pantalonii scurti si la maieute si trebuie sa ne reorientam, garderoba noastra are nevoie de tinute noi, de item-uri potrivite anotimpului asa ca acesta este pretextul perfect pentru a ne duce la o tura de cumparaturi.

Am zis "a ne duce"? Nu cred ca cineva vrea sa iasa din casa pe vremea asta asa ca cel mai bine stam frumos in canapea, cu o ceasca de ciocolata calda langa si dam drumul laptopului pentru a intra pe site-ul celor de la Elefant unde cu siguranta vom gasi toate hainele de care avem nevoie. De ce imi place sa fac din cand in cand cumparaturi pe internet? In primul rand pentru ca stau in casa, la caldurica, nu e nevoie sa ies in ploaie pentru a imi cumpara toate chestiile pe care le vreau. Apoi, daca intri pe un site ca al celor de la Elefant vei avea surpriza sa gasesti pe langa hainute si multe parfumuri, accesorii si de ce nu carti, pentru ca toamna se citeste cel mai bine.

Astept sa imi spuneti daca voi v-ati facut deja garderoba pentru toamna aceasta si, daca da, sa imi

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu